2007年4月30日 星期一

2007年4月24日 星期二

NDSL & Wii

雖然le幾日臨近deadline, 唔知係其他同事做得慢定係我做得快啦, 就算幾多野做都好, 所有野都係我control之內, 依然可以六點走人.. 哈哈哈...正...
番到屋企又得閒, 見阿妹打緊他媽哥治.. 係我中學時的最愛wor, 個時個男朋友仲成千元買部限量版比我... 我都仲keep住.. 所以我就即刻online download落黎玩啦... 仲download左cake mania, 應援團tim... 都差唔多爆機啦...
日日係咁打... 連blog都唔記得左寫... hohoho

2007年4月19日 星期四

Bob 頭

今日BOOK左7點剪頭髮, 好彩BOOK左先, 我一去到間SALON好熱鬧呀... 首先染髮...弊! 唔下色TIM, 結果整左三次先上色, 已經8點半啦, 再做HAIR TREATMENT, 嘩! 9點幾啦... 終於剪得啦, 我比左張相佢睇, 睇左一陣就開始剪啦, 唔使10分鐘個OUTLINE就出左黎啦, 我好鍾意呀! 最後剪左個BOB頭

2007年4月12日 星期四

被寵

從前談戀愛, 對方總把我寵得像個公主, 沉醉在他那臂彎裡那種永遠被保護的感覺 我知道他愛我比我愛他多.... 在他們身上我學會付出, 慢慢我愛他比他愛我的多, 那種比寵的感覺沒有了
多年後... 那一天, 我感覺到我是被愛的, 被寵愛的. 我又做回公主了嗎? 是不是睡公主醒了要變做灰姑娘, 坐著南瓜車號到城堡前對著王子說聲"我願意".
究竟這浪漫的一刻幾時會到? 它會實現嗎?

2007年4月10日 星期二

難捨難離

今日放左工上左去南南屋企睇晴晴, 我一入屋, 鞋都未除就叫: 晴晴, 晴晴.... 媽媽黎左啦... 個衰豬就用那種惹人憐愛的眼神望住你... 我走過去摸佢個頭仔同鼻鼻, 好LUM呀佢 跟住我地兩個係SOFA到玩左陣... 電話響TIM... 唉... 又係阿爸催番屋企食飯啦... 好憎呀... 我早番又唔見佢早食, 我遲個幾個字佢又話煮好飯... 晴晴, 媽媽要走啦... 晴晴眼仔碌碌咁望住我走去大門...嗚..我好唔捨得晴晴呀... 好矛盾呀... 明明係自己屋企, 但係我又唔可以係度住, 時時都要兩邊走, 好累呀我!

PETER RABBIT

上星期五去左黃金海岸睇PETER RABBIT, 雖然 個COUNTER都好細, 但係就有我要買GE野, 就係LE個暖壺同個杯啦, 加埋都係唔使$80... 其實我而家都買左唔少PETER RABBIT 的家品, 仲記得前年入伙就一次過買晒成SET, 有浴室同廚房用品, 就連垃圾桶都係  不過仲差咁樣, 就係個浴簾啦, 我好想要架, 但係太貴啦, 成$240, 唔抵用呀! 希望第日有機會擁有佢啦


牛油曲奇

終於成功整到D鬆脆曲奇啦


2007年4月5日 星期四

士多啤梨黑森林蛋糕

四月四日... 我等左le一日好耐啦, 唔係兒童節呀, 係晴晴ge一歲生日呀
我請左下午假, 去左街市買士多啤梨整左le個黑森林蛋糕, 我都係第一次認真咁去做decoration, 足足做左4個鍾... 不過好彩好好味, 都值得呀!
晴晴: 多謝媽媽呀!






2007年4月3日 星期二

Tiramisu

三月三十一日, 我終於放得低了, 已經沒有什麼牽掛了, 為了抒援一下自己的壓力和情緒, 我用了很多的心機去做了這個5"君悅酒店的Tiramisu  um.... 到了夜晚, 我一個人細細品嚐, 好有滿足感, 我明白就算得我一個人都可以開心地享受自己的成果, "一個人的快樂" 



2007年4月2日 星期一

無左$50

星期六係三月三十一日, 又係時候清下d到期ge野, 終於比我搵到樣有用ge就係jusco d 分到期換啦, 儲左成年岩岩有五千分可以換$50... 不過可惜...是日心情不佳, 隻喊腫左,d 眼淚都唔知幾時會又跑出黎... $50...算啦... 拎左張咭出黎又放番入去, 唔換啦!

阿婆點貨??

今朝去左一間賣炭粉的公司到點貨, 平時做親倉務的多數都係年青力壯, 但係我見到個竟然係一個無晒牙的阿婆, 一個行得快過你, 口齒伶俐, d 心算仲好快tim呀... 個老闆出名孤寒, 而家仲衰到叫個老人家守住個無冷氣的倉真係無陰功啦, 聽講因為佢d貨唔係好得都走左客, 睇下佢幾時摺!