2007年8月30日 星期四

比利時朱古力之利誘惑

朱古力味呀唔該...
每次吃雪糕我一定會選朱古力味, 不過自從我試過Haagen-Dazs 的Belgian chocolate我就愛上了它, 其他的朱古力都不能滿足我味蕾的慾望

以下這一盒是家庭裝雪糕, 你睇我.... 不消一會兒我就食到見底啦!!!

SEE... I AM ADDICTED TO IT! WARNING! WARING!


2007年8月29日 星期三

唔該樓上關水喉呀!

差不多十點多用緊DHC CLEANSING OIL洗面中途...
呀.... 媽咪! 點解無水呀??
唔知呀, 打電話去管理處問下先... 水泵壞左, 搶修中....
過了十多分鐘, 終於有番水啦! YEAH! 可以洗白白啦, 為免意外發生 (沖沖下無水), 我張平時要花一小時的過程簡化為十五分鐘... 哈哈
我只不過斷水十多分鐘就已經覺得咁唔方便, 真難以想像舊式社會全家總動員拎住大大小小桶落街裝水幾辛苦... 我...一定挨唔到啦
如果斷電仲慘呀, 早幾年行雷, 攪到全村停電, 仲係大熱天時, 三十幾度, 無冷氣, 無風扇, 無電視, 無收音機, 無電腦, 一個字「悶」!
所以我地這一代都好幸福, 要珍惜現在所有!

扭計骰

前一陣子我曾經說過想玩扭計骰, 不過不知道現在什麼地方可以找到這種兒時玩意. 今天回到家裡看見桌上多了個扭計骰, 我還估是不是買給我的... 等到妹妹回家, YEAH! 原來真的是送給我的, 是她在玩具反斗城找到的. 謝謝你啊!
(我還未捨得玩它, 想望多幾眼先, 因為我這生人從未試過還原它..哈哈...祝我好運吧!)


ANNA SUI

我好鐘意黑色呀, 一見到LE個LOOK我就愛上左佢啦... 我平時最鍾意就係塗上黑色指甲油.... 岩岩星期六我都買左盒四色黑色眼影.... 真係好靚呀個MAKE UP
平時我好少行ANNA SUI, 睇完張相我都好想去朝聖一下呀!


測試你的精神年齡

岩岩係BLOG友"未來小社工"搵到個測試精神年齡的網, 大家有興趣就去玩下啦


http://nicwong.com/test/psycho/spirit_age.html
我的測試結果係..... 登登登.....
鑑定結果:
您的精神年齡20歲
與您實際年齡差-X歲
幼稚度60%, 成熟度36%, 老化度17%

2007年8月28日 星期二

日式芝士蛋糕

以前南南唔鐘意食芝士蛋糕架, 但係我整過一次比佢之後佢就愛上左佢啦  平時我多數會用個6" 模焗, 為左方便佢食我今次改用杯仔焗... 唔錯唔錯~


2007年8月27日 星期一

寵我

呢架南瓜車係我早幾年前去東京迪士尼買的, 我好鍾意CINDERELLA我好想有一日我可以坐上屬於我的南瓜車, 與王子永遠幸福快樂


上個星期五我病到面到青, 係公司有男同事幫我拎FILES, 拎水, 拎文件... LUNCH有女同事照顧我, 幫我選擇岩我食的SET, 杯檸水仲要少甜少冰 (我爭取到飲凍飲, 哈哈)
放左工, 約左FRIEND食飯聚舊, 見我勁咳, 成晚都負責幫我補給熱水, 又換位, 換房, 怕冷氣大吹親我, 照顧得我好好
番到屋企, 又有南南煮飯比我食, 到時到候又提我食藥.... (啜~)
好開心呀, (病傻左, 病左仲咁開心) 因為有你地關心照顧我! 令我覺得自己好幸福, 好多人鍚...

THANK YOU SO MUCH TO ALL OF YOU!


自娛

一個人無無聊聊開左SIMPSONS睇, 對住個電視, 我仲走去影埋相, 哈哈.... 我本來仲諗住SET好位, 走去同BART SIMPSONS合照, 不過咁岩有人番黎... 呢D野都係留番下次一個人先做啦


MOUNTAIN GRASS HAY

晴晴: 咩黎架, 好香WOR, 聞下先


晴晴:
仲咩偷影我姐, 聞下都唔得咩? 我都無食到

晴晴媽媽:
晴晴, 你仲咩呀, 頭先又扮晒野唔理我, 而家又..... 你睇你呀, 仲咁貪心一次食咁多條!


D MOUNTAIN GRASS HAY 係就貴左D, 但又真係幾夠粗, 又綠又香.. 岩晒我晴晴咀形

2007年8月19日 星期日

有得必有失

最近THE SIMPSONS MOVIE 上畫, 多左人認識, 原來好多人都唔係好識SIMPSONS  我個時都唔係好留意佢架, 不過南南鐘意, 加上YELLOW COLOUR 夠SHARP, 我都幾鐘意, 有時見到佢D PRODUCT都會買下, 仲記得早幾年係日本BUY左個SIMPSONS BOX FILE, 用到而家
上次行開HMV, 有齊SEASON 1 TO 10 BOX SET, 好想買晒佢, 再包起佢, 比個SURPRISE南南, 不過計計下原來都要成三千... 我又唔知有無SUBTITLE, 怕買錯....
哈哈, 岩岩個星期六去左MK, 係間VCD SHOP本來係搵緊SNOW WHITE DVD, 點知係最低最角個位比我搵到LE隻最新SEASON 10 DVD仲要係LIMITED EDITION (普通版係方盒, 全家做封面), 標價$295, 但係到買完我拎RECEIPT睇先知係$259, YEAH!!!!

不過....有得必有失! 我得到SIMPSONS, 但係我....唔見左支LIP GLOSS, 係限量版! 南南話應該係我蹲係VCD SHOP個時係條褲跌左出黎....

ALoNe! EnJOy MySelF!

Someone asked me that why didn't u play with others. Um... it's hardly find a guy who has the same interests as me. Say this Sat, my beloved punk queen Avril Lavigne held a concert live in HK, I couldn't find a mate who really enjoy it. Even I got 2 tickets in standing area, I decided not to go and I had to sell it at last. I feel disappointed and sad!
I'm always full of energy and just think about what and where to play. I like to share my happiness and sadness with my dear. But.... No one want to play or know....
That's why I often entertained myself. And I had to enjoy myself.
I feel everything is confused, just like a large mess.

2007年8月11日 星期六

晴晴嬲左我呀~

晴晴 (擺出個可憐樣): 媽媽, 我想出黎玩呀.. 我好悶悶呀....



晴晴: 媽媽, 媽媽....
晴晴媽媽: 晴晴乖, 媽媽好快番, 你等我呀!



結果行左一日, 買左好多野....
 唔記得左晴晴, 哈哈.... 食埋飯番到市中心都成11點, 爸爸仲話要睇戲, 我地睇左THE SIMPSONS, 好好笑!

差唔多一點啦, 終於番到屋企, 晴晴走過黎睇下有無佢份... 聞下le度聞下個度...



晴晴: e.... 無理由無野食架, 等我搵下先...



晴晴: 一樣都無, 哼我走



晴晴媽媽: 晴晴, 晴晴...... (叫到口都乾)
晴晴: 我都費時睬你, 我嬲呀!


2007年8月2日 星期四

晴晴爸爸


本來想整個晴晴BB出黎架, 但係發現左個HAIRSTYLE好似晴晴爸爸, 哈哈哈哈... 就係下面LE個樣啦, 佢就係晴晴爸爸啦, 笑死我啦!