2007年12月31日 星期一

2008新年願望

HAPPY NEW YEAR

2007年度回顧

上半年我感覺自己停滯不前, 我尋求生活的轉變, 希望踏上另一個階段, 改變一下生活模式....

回顧: 旅遊散心後, 回到香港, 依然都是那個模樣, 仍然都要過這種生活, 我看不到我可以有什麼改變, 除非我努力和強行改變它

下半年的我為了讓自己開心, 我做自己喜歡做的事, 交多了朋友, 擴闊了眼界

回顧: 我以為這樣我會暫時忘記心結, 但相反這令我有更多比較, 更顯得自己的不快

2008年度展望

為了自己將來的生活, 我已堅定目標, 既然這種方式找不到我想要的, 只好自己做主動尋求更好的方法, 我絕不坐著乾等, 浪費自己的時間和青春

新的一年, 新的開始, 希望大家新年快樂!

cheers

2007年12月29日 星期六

南非之旅2007 - 鴕鳥園

食完鴕鳥肉, 離開餐廳之後, 本來要上桌山, 但係天氣唔係咁好, 個桌山比一大堆雲蓋住, 就掉一掉行程, 去左鴕鳥園餵下鴕鳥先  

d鴕鳥一見你伸隻手出黎就行埋黎啄食, 我就好驚佢地會食到我隻手



孔雀開屏呀! 個個都爭住影, 哈哈, 佢地好free架, 無野擋住佢地架! 佢個屏都開左好一會兒, 得啦得啦, 最靚係你啦, 你唔攰架咩??



除左孔雀, 仲有兩隻龜龜! 唔好走啦, 等我影埋先啦! (睇下我隻手要用幾大力先按得住佢)



哎呀! 好衰呀我! 岩岩食完佢地, 而家仲一個大pat pat坐落去tim... 導遊話唔好捉佢條頸, 如果唔係佢會向下收埋個頭, 咁摸佢個頭啦, 佢最鍾意架啦... 哈哈, 原來鴕鳥d頭髮好硬架!



唔知點解間souvenir shop入面會有其他動物的標本, 但係就無鴕鳥的標本 =.=



其實都唔係第一次睇鴕鳥, 上一次係馬來西亞見過, 不過我無騎, 因為個度d鴕鳥毛比人抆到甩甩地, 仲有少少血, 都唔想再騎啦!

小記: 聽導遊講我地個團騎完之後唔知係未又晒又累, 隻鴕鳥發脾氣, 有兩父女比佢攪到四腳朝天, 不過好彩最後都無咩事

2007年12月28日 星期五

南非之旅2007 - 開普頓

2007年12月15日星期六香港時間23:50乘坐南非航空準時起飛  全程大約十二個半小時, 而南非時間係比香港慢六小時, 所以到達南非時已經係當地清晨... 你睇下個天幾靚!



準備著陸啦, 約翰尼斯堡 (Johannesburg), 從高處望好似得平房耕地, 南非係未好窮架



為左方便我地會先轉內陸機到開普頓(Cape Town), 所以我地又飛啦! 個pat pat好累呀!

個天開始灰, 仲落雨, 呀, 仲愈落愈大, 變左滂沱大雨, 我好擔心呀!



兩個半鐘機之後, 你睇下, 個天幾藍!



食個早餐先, 係tuner三文治! yummy! 仲有塊chocolate cookies!



到左cape town - 一個歐洲人首選town, 曾經屬於英國的植民地, 究竟會點呢?



午餐: Mr Chan Chinese Restaurant - 特色就係鮑魚片同鴕鳥肉

話明係restaurant就當然係中餐啦, 唔太好又唔太差, 鮑魚同去飲一樣, 鴕鳥肉柳望落去同牛柳無分別, 食落甜甜地幾好味  反而最特別係間餐廳個名叫Mr Chan, 南南你幾時係南非開左鋪我唔知架 ??



食飽飽, 一出門口, 咩事呀, 仲咩我地架車咁架, 拍得衰得製插爆左! 要轉車! 咁黑仔, 又落雨又爛車, 會唔會唔好玩架?



等左唔係好耐就有車接我地走, 沿途我都影左唔少相, 我仲好期待點解歐洲人會咁鍾意CAPE TOWN?



2007年12月24日 星期一

給自己的x'mas gift


去南非前睇左個tv adv, 覺得好靚, 番到黎香港, 有少少唔開心, 於是乎買左部哄下自己!

仲有free gift!




THE GOLDEN COMPASS

岩岩睇左THE GOLDEN COMPASS, 好好睇呀! 無悶場! 唔似得人地話悶到傻, 所以話都係唔好信人地D所謂專業影評, 信下自己對眼好過! 仲有就係好多謝南南陪左我去UA睇, 大銀幕, 感受好D

故事內容提到每個人都有自己的精靈, 會化生成動物守護係身邊, 彼此心靈相通... 回到家裡, 見到晴晴定眼望住我, 我好想晴晴係我的守護精靈, 我近日唔係好開心, 唔想同任何人講, 只係想用心同晴晴溝通..............

MERRY CHRISTMAS!

呢個時候我應該係睇緊THE GOLDEN COMPASS 啦!

MERRY CHRISTMAS 呀!



2007年12月22日 星期六

I'M BACK!

我番黎啦! 坐左十三個鐘頭機, 好眼瞓呀! 終於安全到步, 第一個感覺是點解香港的上空咁灰暗, 好掛住南非的藍天白雲!

手信買得唔多, 唔係好夠時間買!
相都影得唔係好多, 因為我得一對手, 又要聽導遊介紹, 又要影相, 又要拍movie, 好忙呀!

不過我都希望用餘下的假期整理一下我的南非之旅!

2007年12月15日 星期六

南非,我來了!

如無意外, 還有兩小時就起飛啦! 好興奮呢! 好緊張呀! 我沒有遺留什麼吧!

2007年12月13日 星期四

啞女孩

http://hk.geocities.com/starland_hk/story2.htm

好感人的故事, 能夠為心愛的人犧牲是一件好幸福的事!

就算要我用生命換上, 我也會願意, 之後會守護著他!

2007年12月11日 星期二

向南非出發 - 倒數3天

昨天開完茶會, 原來今次參加南非團的人數有37人呀  好耐未試過同咁多人一齊玩啦, 我有少少恐懼, 怕唔係好識點同人相處 到場的人不是太多, 但眨眼看三十多歲的人居多, 希望到時識到同年紀的後生仔一齊玩啦!

完左茶會, 我地兩個去左廟街逛, 用左$65買左個望遠鏡, 因為導遊話到時睇野生動物用得著喎, 希望係啦!

迷城 THE LOST CITY - 我對這個地方很著迷, 它給我一種既神秘又浪漫的感覺  希望今次的旅程會令我留下美麗回憶!

(我決定唔買FZ18啦, 問左個SALES哥哥, 用AUTO的話, 細機同大機係無分別架! 而家LAST一樣就係欠SD CARD啦, 我怕唔夠我影呀!)

退一步海闊天空

今日睇到葉青霖的一篇網誌提到「學做人」, 其中有一點是要學識忍氣 - 只要忍一口氣, 風平浪靜, 退一步海闊天空

我是一個很情緒化的人, 往往會因少少事便被影響, 弄得自己不開心, 生氣

現在的我生氣之前一定會停一停, 想一想, 這個人這些小事真值得我去生氣而給多一個機會令我臉上多一條皺紋嗎?

笑一下吧!

2007年12月7日 星期五

The Golden Compass - 我的精靈

THE GOLDEN COMPASS故事中提到人們都有一個以小動物形體顯現自己靈魂性格的守護精靈, 我做左個測驗, CLICK入去就睇到我的精靈

我的精靈

與我相配的是一隻叫Thaleron的黑貓, 好酷耶! 我真的很想現實生活中有它的存在!

好戲連場

今個X'MAS有兩套戲我好想睇 - 愛情的有ATONEMENT, 科幻的有THE GOLDEN COMPASS

(以下資料來只YAHOO)



故事講述1935年的夏天,生長在維多利亞式豪宅內的13歲少女Briony (莎愛絲露娜飾),生性活潑而且想像力豐富,喜歡寫作,更邀請親友擔演她劇本裡的角色。就在一個平常但燥熱的下午,她閒著無聊在房間外望,遠遠目睹姐姐Cecilia(姬拉麗莉飾)和僕人的兒子Robbie (占士麥雅維飾)在庭園似是爭執、但又像是調情的交鋒。這情景讓Briony對成人世界的想像無限馳騁,暗中認定姐姐受到Robbie調戲。他倆的曖昧關係及一封意外接手的情書,讓Briony豐富無邊的想像力一發不可收拾。後來碰上表姐被強姦,她一口咬定是Robbie做的,更不理姐姐的反對向警方報告,將整件事演繹成親眼目擊Robbie的犯案經過,讓本來有機會成為醫生、進入社會上流階層的Robbie鋃鐺入獄! Cecilia和Robbie剛萌牙的戀情並沒因分離無疾而終,藏於心底却默默茁壯。

二次世界大戰爆發,Robbie充軍代牢獄;Cecilia和Briony均在倫敦當護士,姐妹因當年的事已無來往。三人在倫敦軍事醫院重遇,Cecilia和Robbie藏於心底多年的愛更澎湃,無奈戰事又再分開兩人,再次離別讓兩人更深愛對方,更不肯原諒深悔當年魯莽的Briony。 一個想當然的誤會,改寫了三人的命運,却無法改變此志不渝的愛……





故事改編自英國著名作家菲臘普曼奇幻小說系列【黑暗元素三部曲】 (His Dark Materials)中【The Golden Compass】 ,被譽為是《哈利波特》、《魔戒》系列之後另一舉世矚目的奇幻鉅獻。在魔幻國度裡,人的靈魂以動物的形態出現,只得12歲的萊拉(迪歌達布魯字察斯飾演)的靈獸叫Pantalaimon。萊拉的好友被神秘組織「拐子黨」擄走了,憑著科學家Coulter夫人(妮歌潔曼飾演)送給她的「真理羅盤」(Alethiometer),萊拉展開了往北極的奇幻之旅,從而揭開神奇塵粒子(Dust)的秘密,改寫了宇宙的未來......

www.goldencompassmovie.com

2007年12月5日 星期三

生活語文﹕有文憑的和尚

看完什麼叫做「有文憑的和尚 」,笑死我啦!

【明報專訊】日前報紙有一段標題,我先看到一個熟悉的詞語:「行為」。在它前面是「第九度人」,後面是「過熱經濟」。我看不明白,再看一次。原來是:今年 / 第九度 / 人行 / 為 / 過熱經濟 / 降溫。「人行」是中國人民銀行的簡稱,為了抑制貨幣過快增長,人民銀行在2007年11月26日起上調存款準備金率0.5%。


「有文憑的和尚……」惹哄堂大笑


一段文字,如果詞語的組合不對,會影響理解。詞語的組合,或稱為意群,即有意義的詞語群。意群需要結合上下文而分為若干單位。內地報章曾報道有一嘉賓到學校頒發文憑,他對稿子說:「有文憑的和尚未取得文憑的同學……」讀完這一句便引來哄堂大笑,取得文憑的都變成和尚了。其實應該這樣組織意群:「有文憑的 / 和 / 尚未取得 / 文憑 / 的同學」。


「輕輕的我走了」怎樣組合意群?


徐志摩    的詩《再別康橋》第一句是:「輕輕的我走了,正如我輕輕的來。」首句應該怎樣組合意群呢?「輕輕的 / 我走了」,還是「輕輕的我 / 走了」?如果是前者,「輕輕的」就是狀語,形容我走的狀態,那是輕輕的,不動聲色的,不打擾別人的。後者「輕輕的我」,輕輕成為定語,形容我的身形,那是輕的、不重的、不肥胖的。照《再別康橋》一詩的原意,徐志摩雖然很懷念康橋,但全詩表現是一種灑脫的感受,所以才「揮一揮衣袖,不帶走一片雲彩」。詩人離開時是輕輕的,不想吵得人人都知道,而不是說那個很瘦的我要離開了。


「無雞鴨也可」變「無雞,鴨也可」


古時有個財主,要請教師。有秀才應聘,並寫了一張合同:「無雞鴨也可,無魚肉也可,一碟青菜足矣。」財主聽了很歡喜,馬上簽字。第二天送來一碟菜,秀才告財主違約。財主說:「我哪有不守約,你不是說一碟青菜就足夠了嗎?」秀才說:「合約是這樣寫的:『無雞,鴨也可;無魚,肉也可;再加上一碟青菜便足夠了。」』財主沒法,只好以後供應雞或鴨、魚或肉和青菜了。


文:香港教育學院    中文系助理教授 關之英博士

FACEBOOK

終於開左個FACEBOOK ACCOUNT 啦!

前一陣子, 有幾個朋友都不約而同問我有無facebook account, 本來我無咩興趣, 但係又想睇下朋友的生活照, 了解一下大家的近況, 於是乎我就走去嘗試登入註冊, 但總是跳出那個"sorry you are ineligible..."我畫面

經過多番嘗試, 我決定send個email比support team, 睇下有reply... 我一直以為會等三四個week先有reply, 點知即日就有專人回覆啦, 再加埋前前後後答下問題(for security purpose) 都唔使一個星期就開左個account比我啦! facebook果然有效率呀...

Thank you Stella !

向南非出發-倒數10天

岩岩收到電話, 星期一開茶會!

好期待呀, 仲有10日我就放假, 向南非出發啦!

有個長假期當然係去歐洲 - 布拉格, 一個浪漫的小鎮  但是原來十二月的歐洲係好寒冷架, 要著羽絨! 如果要凍, 不如去北海道啦, 但係上年去韓國滑雪個時都凍到傻, 都係唔好咁凍啦, 結果我地選擇左"南非"啦

今個星期六就要買齊野啦, 最煩就係唔知買唔過部相機  我本身有部FX9, 唔知好唔好買FZ18...

嗚...煩死人啦!