2008年9月15日 星期一

HAED - Stone Bridge Cottage

南南話我太緊張啦, 所以個病仲未好.... 其實我一直都好想買以下CROSS STITCH用品, 結果我一次過買晒, 買完之後好安落呀! 好似放下心頭大石咁


第二幅HAED的作品 - STONE BRIDGE COTTAGE


係送比我同事JUDY的- 希望我完成到啦!  


我: JUDY 你等我呀


JUDY: 我等得的!



 


我仲同上次買個幅THE INCHANTED EVENING配左色, 九十多隻色排開, 好開心呀! 不過未買布一未決定到用幾多COUNT....



我仲買左個繍架, 同埋繍針....



遲下開大圖個時真係要諗下點處理咁多線啦!


1 則留言:

  1. 請問你個Q-Snap架响邊度買架?
    [版主回覆11/01/2008 19:01:00]WANCHAI KIT SHOP

    回覆刪除