2010年3月15日 星期一

SKINCARE 特別護理

除了基本護理之外, 我都會因應皮膚的狀況加上特別護理




Sofina repair program - 加係最面用, 又滑又保濕, 但係好似話無得賣啦, 好在我之前入左貨, 仲有半支... 之後如果用完會試下clinique moisture surge




Dr. Wu 玻尿酸精華素 - 人人都話好好用... 我就...唔覺好呀, $450 35ml 最浪費的一次呀!




AD+ 敏感肌用精華素 - 當皮膚不穩定, 有暗粒, 粉刺時晚上TONER後用, 第二日無事 唔錯! $220




KOSE PERFECT PORE SERUM - $150 深層清潔之後就會用佢收下D毛孔




Sofina ALBANC MEDICATE WHITE CREATE AFFECTIVE MASSAGE - 一個星期一次按摩, 有美白功效, 又保濕 $550




Sofina ALBLANC MEDICATED EXTRA CREATE VITALIZING CREAM - 晚上用有美白, 保濕, 緊緻 $720




如果不掃走角質, 幾好的護膚品都不被吸收, 所以每星期我都會做一次深層清潔




THE BODY SHOP BLUE CORN DEEP CLEANSING MASK - ~$150 又平又好用, 用完好乾淨, 我已經用左半盒啦, 我應該會繼續用




FANCL SEBUM CARE PACK - 不見得有用




DHC MINERAL MASK - 用完又有美白作用, 不過$320 貴左少少




LA ROCHELLE ONE-STEP EXPRESS CLEANSING GEL - 正呀, 不過非常貴, $1980






沒有留言:

張貼留言