2013年10月3日 星期四

23m

23個月大啦!但係腸胃炎痾左好多次 希望聽日好番啦 呢個傻豬我一話食甜甜(藥)就即刻爭支針筒自己啜 我行開半步佢就爬枱拎針筒自己開 要收好d藥先得





仲有一個月就兩歲啦 呢個月講野叻左好多 每朝早我都聽到浩浩大笑 然後溫柔叫'阿咪 mommy mommy? '我多數忍不住望下小情人 佢會叫'早 阿咪 抱抱 浩浩 除(衫)一二(我叫三就抱出床) 車車car' 
下午我整野食時 會突然跑入廚房 '阿咪 抱' 我會蹲下然後兩個相擁 我再錫一下佢又自己出番廳玩
有時見我舉高手開上面高櫃門會即刻跑去拎櫈仔比我企 再扶實我
我係廚房出去搵野 隻叻豬知係搵電話 會拎番比我 '阿咪 電話'
夜晚想睡時會主動叫'night'後面再加幾個飛吻 隔一會我入房望下訓未 佢會望住我微笑 然後加幾個飛吻先繼續訓

浩浩 阿咪無後悔做FTM 因為可以睇住你成長 我用力記住你的一點一滴 (☆_☆)


2 則留言: