2007年1月16日 星期二

好彩‧唔好彩

尋日早上依然都係趕頭趕命咁起身追車, 但係一行到站, e...追左成兩幾月都追唔到ge村巴竟然仲未走, 仲有兩位個, 正! 終於唔使遲到啦! 番到公司都係如上咁摸下樣摸下個樣咁, 只求快d到六點走人, 但係係我最無聊個時收到com sec張單.. 嘩!有無搞錯呀, 又加價. 上年已經無聲無色地加左我$30, 今次仲加我$70, 唔好話得個幾廿元都計, 大佬成11%架! 我唯有厚住面皮同個同事講唔好加好wor.. 唉..le d野我平時都唔會做,不過為左佢個荷包,都要做一次架啦! 好彩最後都維持原價. =.= 之後既然都開左個頭, 順便再quote埋個audit fee啦... 點知果然係如我所料般計到盡... 不過好在le個世界上唔係個個老闆都咁計較ge... 公司有個consultant咩野都無問我就話幫我做啦, 仲係除我比幾多tim呀! :) 終於d數有人理啦! yeah... 一日裡面攪左咁多野終於等到六點, 最happy的時候, 我個肚好痛我病左啦--腸胃炎呀! 你話今日好彩定唔好彩啦?

4 則留言:

  1. Bee Bee : Connie 姐姐你去咗邊呀, 我好掛住你呀

    回覆刪除
  2. 唔好意思呀  因為我前一陣子都病病地, d 鼻敏感又發作, 所以咩都唔想做. 其實le 個幾個week 我都有寫blog不過無post出黎, 因為都係d 唔係咁開心ge野, 又被2件事煩住我, 好辛苦呀 其中一樣就係搵人幫我簽份account, 不過早幾日都搞成左, 都接近尾聲啦, 頂硬上做埋佢! 而另一樣le... um... 係關乎我ge人生大事...唉..好煩...雖然我已經有左決定, 但係我個心情好差, 好心痛.  我而家好努力咁向前行, 我無話比任何人知咩事, 所以唯有自己支持住, 唔可以比自己唔開心, 我要對自己好d. 今日要去habour city出job, 做完野我一個人shopping, 當叫做散下心... 我仲買左anna sui eye shadow, 扮下靚靚, 希望對住塊鏡望到自己個時會開心d

    回覆刪除
  3. Bee Bee : 晴晴, Connie 姐姐話佢唔係好開心喎, 不如你代我                 鍚番佢夠本, 等佢開心多 d 喇                 依幾啖就係你嘅人工, 唔該你呀吓                

    回覆刪除
  4. Bee Bee : Connie 姐姐, 媽媽叫我親自多謝你喎     佢呢, 依幾日都唔係好開心, 因為唔知係咪响人地個 Blog 回應得太多, 長氣得滯, 依家無人係佢個 Blog 度留言, 攪到佢都好唔開心, 好似好孤獨咁... 不過佢都係估估下, 唔知係真唔係真, 但係見佢心仔 "囉囉~~" (嘻嘻, 嗰個字我唔識寫呀), 我都覺得唔知點好, 其實起初佢寫 Blog, 都無預有人會回應, 之不過原來有好多兔朋兔友, 所以咪好開心咁回應下人地囉, 點知依家.... 算喇, 媽媽話有你同晴晴做朋友, 都已經好好好喇, Connie 姐姐呀, 你同晴晴有時間就多 d 嚟探下我地啦, 歡迎光臨呀       

    回覆刪除