2006年12月20日 星期三

晴晴我番黎啦!

星期一大約六點半到港, 我個心就只係掛住晴晴, 好想第一時間接晴晴番屋企, 想攬實佢. 我同南南兩個為左趕係兔協九點關門前接回晴晴, 就急急腳咁拎行李, 但係番到屋企都已經八點十分啦, 平時搭巴士出旺角都成個鐘啦, 不過我又好掛住晴晴, 我地都跑去搭西鐵. 途中想話打個電話比兔協叫佢地等埋我地, 我地應該會九點左右先到, 點知張收據無聯絡電話, 試下打去1083問又無登記.. 唉!

晴晴一定係度望住個門口等緊爸爸同媽媽: 媽媽, 快d啦, 我好驚驚呀!

唔怕, 媽媽黎緊啦, 我一定趕到架! 等我呀晴晴!

八點五十三分, 終於出左旺角地鐵站啦, 我同南南兩個各有各跑, 晴晴就係呢兩條街次後, 上樓梯都無力啦.. 到啦.. 好彩岩岩人地仲汁緊野.. "唔該我想接晴晴走呀"
等左陣入到去間房, 打開個袋(因為入錯袋),晴晴... 佢好緊張, 我抱佢佢就係咁向前逃, 我輕輕捉住佢隻手仔, 不停咁叫晴晴, 叫左幾次, 佢望我一眼, 終於認得我啦.. 我攬實晴晴豬.. um... 晴晴.. 鍚鍚先啦.. 掛死人啦...

2 則留言:

  1. hihi~ 你隻晴晴好可愛呢!見到你咁錫佢,都替佢開心埋一份~

    回覆刪除