2007年5月28日 星期一

好痕呀!!!

晴晴:  媽媽你好衰架係咁捉人仲整D唔知咩粉係我個BODY度, 唔睬你呀

晴晴媽媽:  邊個叫你隻衰豬又生虱WOR, 唔好扁咀啦....



3 則留言:

  1. 晴晴你要乖乖哋聽媽媽話先會好番嘛~ 其實點樣先知兔兔有冇生蝨? 如果有要點做???

    回覆刪除
  2. 我dodo都試過生虱, 我係撥開d毛, 見到有d好似胡椒粉既點點, 不過會郁既。

    回覆刪除
  3. 其實早幾個月先睇過醫生黎, 打左三支針, 一個禮拜一次, 差唔多成千元.

    我個時都唔知係虱架, 梳毛個時成日都見到近pat pat 都有一點點黑色, 我仲以為係草碎, 但係又梳唔走wor, 比爸爸睇先知係虱, 帶左佢去睇醫生, 係顯微鏡下睇d虱, 嘩! 有幾隻腳係度郁郁下 =.=

    除左打針, 上次醫生都有用剎虱粉, 岩岩就係係q-pets見過個支.. 所以今次岩岩又比我發現晴晴豬生虱, 就拿拿聲買黎用下啦!

    回覆刪除