2007年5月31日 星期四

免費自助餐

昨天早上起身感覺不太舒服, 本來想快快收工回家休息, 點知南南call我(少有wor), 話有張buffet coupon, 仲係free架tim, 不過就只限即日, 所以就唔理照去啦..個間野叫磨坊咖啡室(好似), 係Marco Polo Gateway Hotel, 我都係第一次食, 好細間, 雖然少食品選擇不過味道都ok架, 木瓜雪耳糖水最好食, 最衰我唔舒服啦, 唔係我實食多碗... 仲有呀, 豆腐花呀... 嗚...嗚...我無得食, 唔執輸食左兩啖jar...
諗諗下, 我都幾鍾意個環境, 少d人無咁煩, 又暗暗地有情調呀!

沒有留言:

張貼留言