2007年6月3日 星期日

晴晴爛咀仔呀!

我一向都好鍾意晴晴個咀仔架, 成日都同晴晴講話你好sexy呀... 不過... 近排我發現晴晴兩邊咀角痴住d污糟野, 啡啡地色, 初頭我以為佢係食完野d汁痴住草碎, 但係晴晴咁貪靚成日都抹咀, 照計唔會咁耐都仲係度架... 尋日我等佢飲水個時睇真d...好似係結"焦"wor....
唔... 晴晴呀, 你個咀仔仲咩野呀? 媽媽好擔心呀, 瞓緊覺定做緊野都諗住晴晴....
晴晴呀, 希望你快d好番啦, 唔好有事呀 =.=

4 則留言:

  1. 會唔會係食草果陣唔小心拮親個嘴仔啊?

    回覆刪除
  2. 開始比菜菜個仔食時佢曾經試過,我留意到佢食完洗面勁求其又晤夠乾凈,積積埋埋搞成咁,因d焦又痴住咀角其他毛迫於無奈(meet)左焦<千祈晤好學>再剪埋附近d毛每日菜菜生果都捉佢用乾淨毛巾抹咀,無幾耐好返la,到佢大個d後都無試過lu

    回覆刪除
  3. fannycyy, 咁d焦會唔會自己甩架? 咁我而家可以做咩呀? 使唔使睇醫生呀?

    回覆刪除
  4. 甩晤甩真係晤知因我用手(meet),求安心就睇

    回覆刪除