2007年6月4日 星期一

晴晴換新LOOK

本來想買把剪自己幫晴晴剪毛, 但係又唔知去邊度買, 唔知買邊把好, 結果一拖再拖
 LE幾日都熱到成三十度, 我著晒小背心熱褲加人字拖就算坐係度唔郁都熱到成身汗, 難為我晴晴大熱天時重著住件FUR   於是乎星期日唔再等, 拎落去樓下8號兔比$120人幫晴晴剪毛!


LE個就係剪毛前, 幾似隔離隻獅子


剪完番屋企, 嘩, 正呀, 好舒服呀, 瞓下先


開左冷氣, D先又短左, 聽到袋聲即刻9秒9跳上黎, 連D碎都唔放過


剪走左好多毛, 個SIZE細左個碼, 又變番我個可愛GE
晴晴BB 啦
(今日係六四, 係大日子, 唔係什麼民運, SORRY, 我政治意識比較差, 而係上年GE同一日係旺角仲係落緊滂沱大雨的時候, 我同南南係紅蘿蔔帶左晴晴番黎.. 
晴晴.. 我愛你呀...啜卜~~~~)

13 則留言:

  1. 毛毛都係好似剪到晴晴禁短...佢都涼快左好多...

    回覆刪除
  2. 你住屯門定係荃灣0架? 我Bubble仔, 佢d糧草同零食及所有用品, 都係喺8號兔帶番嚟0架~

    回覆刪除
  3. 剪得幾好wo~ 可惜8號兔對我黎講都幾遠, 請問肚毛同頸付近d毛有冇剪架? 因為我幫我隻怪獸剪毛果陣冇剪到~ 因為唔知剪唔剪得呢~

    回覆刪除
  4. 個新look 好靚喎!

    回覆刪除
  5. poe: 係呀, 剪短左d毛輕型左好多, 跳得開心d, 食草都多d >o<

    小琪: 我住屯門架, 唔通你都係呀?? 不過我唔係成日都係8號兔買野, 美容多lor, 唔想帶住晴晴出咁遠

    衰妹: 肚仔同氣頸呀? 有呀, 剪左幾下咁lor, 連耳仔, 面珠仔都有剪, 下次都係唔剪個頭啦, 無左個樣, 無咁靚女... 不過剪肚仔毛要小心, 好易整親架係咁易就算啦

    DoDo媽: 晴晴剪完毛我就諗起DoDo個樣啦, 哈哈

    回覆刪除
  6. 都有d似dodo細個時

    回覆刪除
  7. 係唔係安哥拉呢?我個隻係黑白色的 剪得又好似幾靚喔.

    回覆刪除
  8. 係呀, 晴晴係安哥拉兔黎架, 你個隻都係呀? 佢地d 毛毛長得好快呀, 佢又好懶咁攤左係度唔郁啦

    回覆刪除
  9. 晴晴好得意!  我嘅鼻敏感好嚴重唔適合養長毛毛嘅兔兔, 好彩我屋企嗰隻唔使剪毛! 得閒去睇吓! http://hk.myblog.yahoo.com/judibunny

    回覆刪除
  10. 晴晴同媽媽住屯門ga 我同妹妹都屯門ar,8號當晴晴長定短毛收 120蚊嗎

    回覆刪除
  11. 看漏眼你有寫120 ,如買較剪商場地下向前行2個街口有幾間10蚊店無記錯應該頭1間有把黑色柄細把的較剪好好剪8蚊ja,我用左1年都無問題仍好好剪,你試下搵下吧

    回覆刪除
  12. 原來屯門都有咁多人養兔兔 gar? 我都諗住帶的的去8號兔剪毛同指甲呀, 可唔可以walk-in gar?

    回覆刪除
  13. fannycyy, 唔該晒, 等我都行去睇下先, 晴晴D毛又長番啦, 變番個波波咁啦, 所以你地如果去剪的話最好叫佢再剪多D啦! Carol, 個度唔使book架, 我次次都係WALK-IN, 係今次咁岩有人剪緊我就同佢講我轉頭帶晴晴落黎CUT

    回覆刪除