2007年6月28日 星期四

傾訴對象

由細到大我比人的第一個感覺係好cool. 仲記得大學個時成班同學一齊去睇星星, 半夜個時十幾個人圍埋一齊講下彼此的感覺, 有個男仔就話最記得第一日番學佢帶左相番黎, 其他人都圍過去睇係我一個自己坐係度唔埋堆... 哈哈... 係因為個時我以為係你地識架, 我又唔識你無理由中個頭埋去架 =.=
另一個女仔就話聽我提過唔係好鍾意個時個男朋友, 但係有一次佢係街到見到我男朋友, 原來係當時大學的校草, 感覺我地兩個好都cool, 都唔敢過黎同我地打招呼... 哈哈... 我地個樣嚇親你地呀? 唔好意思wor...
不過原來熟左之後佢地知我好多鬼主意, 我仲做埋我地group的活動搞手tim >o<
真係好想變番以前咁, 一大班人嘻嘻哈哈, 唔開心個時又有人陪有一大班人安慰... 我同另一個同學都好多野講, 但係無論幾時都有人會比反應, 嘻嘻哈哈又一日....
而家個個都大啦, 各自各精采, 想搵一個好的傾訴對象好似有D難, 就連最親密的人都會好嫌我煩話我無聊 好唔開心, 我諗我要學會忍... 就算有咩事都要忍, 我願意同人分享的同時人地未必想聽!  哈! 無人聽個時我會係廁所對住鏡又或者牆自己同自己講, 笑過哭過就算啦! 又或者抱住晴晴話比晴晴聽, 佢就會眼仔碌碌咁望住我, 好似好明咁! 多謝你呀晴晴BB~

沒有留言:

張貼留言