2007年6月25日 星期一

我哭了!


靚嗎隻介指, 個個見到都問隻介指有特別意思嗎? 求婚介指呀? 幾時結呀? 到時記得請我飲呀! 吓... UM.... 無特別意義架, 普通介指一隻, 講真呀... 帶左上手我都唔會特別興奮, 反而係一隻有意義就算係細細隻我會更開心, 當佢係寶
上個星期五同個FD食LUNCH, 好開心呀, 佢大左肚, 八月就係預產期啦, 佢仲叫我快D都生番個, 唔係過左30就變高齡產婦, 大把野要CHECK... 哈哈... 我婚都未結, 點生呀??? 講講下佢岩岩知我拍左拖8年, 問我怕唔怕7年之癢, 仲話拍左咁耐都唔結就唔使結啦, 個男人都唔係一個負責任的人, 無理由係咁拖... 諗諗下, 又係WOR, 曾經有一個男仔為左第日同我結婚而努力, 雖然而家我地唔係一齊, 但係我都好感動, 我知道我係佢心目中的重要性, 佢會話比我聽佢計劃係點, 比到安全感我, 到而家佢都仲等緊我... 我好多謝佢!
本來我都唔係好急等嫁個D人黎架, 但係LE一年太多人迫我結婚啦, 我以為我可以處之泰然, 但係"不負責任"這幾個字係咁係我耳邊轉, 好煩呀! 我好唔開心, 昨晚回到家裡, 合上眼睛, 淚水從眼角偷走, 我終於哭了!

1 則留言:

  1. 其實依家結唔結婚都沒所謂啦,最緊要開心啫.

    回覆刪除