2008年2月9日 星期六

晴晴牌麵包

焗蛋糕就試得多啦, 麵包就第一次! 年三十晚放下午, 一收工就第一時間走去二記入貨, 番到屋企就刨晒阿媽本麵包書, 希望可以一得閒就試下整包包啦!

今日年初三 - 赤口, 不適宜拜年, 咁我就整包包啦!   搓下, 拉下.... 一邊搓就一邊懷疑自己有無整錯   等左幾個鍾終於入得爐啦!

睇下發得好大個呀!




登登登登..... 晴晴牌麵包出爐啦.....




撕開黎睇下先... 究竟係未石頭包呢? 哈哈... 好軟熟呀! 我地即刻食左六個




好開心呀, 第一次就整到個包包啦! 聽日試下加d餡先....

食左幾個包, 水都未得閒飲就趕住去睇"長江7號"

3 則留言:

  1. 恭喜發財! 祝願身體健康! 心想事成! 身心愉快! 喜氣洋洋! 晴晴牌麵包果然好得喎! 見到都感受好好味啦!
     

    回覆刪除
  2. 恭喜發財吖!!!~祝你事事如意‧心想事成‧笑口常開‧身體健康吖!!!~

    回覆刪除
  3. 恭喜您能一擊即中, 做出好包!

    回覆刪除