2008年2月20日 星期三

我要結婚了

我以為結婚是一件好浪漫的事, 兩個人手牽手在城堡下講聲我願意就可以幸福快樂

但.....原來當一講到錢, 結婚卻變成了一單交易, 而我就是那件貨品

追、求、訂、結、離

我們第二次見面就開始交往了, 印象中他從未怎麼樣追過我...

情人節那天, 沒有像戲劇般跪在我面前, 也沒有說我最想聽的一句: 你願意嫁比我嗎? 只是說我們結婚吧....

現在我們要結婚了, 但與我夢想的婚禮距離還很遠很遠, 像是不可能實現....

我怕.....我真的很怕...我們之間就是這麼平凡, 從沒有試過所謂的熱戀, 激情, 愛到難捨難離的感覺....... 但....也許我與他就是因為這種平凡而顯得"不平凡"!

11 則留言:

  1. 恭喜哂呀,唔好胡思亂想啦,個個男仔既style唔同,我想你男友都是一個實事求事型呢

    回覆刪除
  2. 恭喜你呀!!

    回覆刪除
  3. 多謝呀! 而家煩緊酒席... 年尾比人BOOK晒啦, 最快都要出年一月呀!

    回覆刪除
  4. 恭喜,不過一月都要快d book ,因為好多酒樓酒店都加晒價呀

    回覆刪除
  5. 夢想與現實始終是兩回事嘛! 大家一起開心便好啦! 現在很少男人願意結婚, 平凡是褔呢!!  恭喜!!

    回覆刪除
  6. 恭喜晒
    係香港擺酒結婚係365日-旺
    你下自已個BURGET, 有D貴都易搵到位架, 我自已都係半年前BOOK咋

    回覆刪除
  7. 恭喜晒!祝你一齊順利

    回覆刪除
  8. 恭喜晒﹗其實熱戀, 激情都係一剎那,既然佢肯同你結婚,即係佢肯為你承擔,同你一生一世,咁咪比任何剎那間嘅海誓山盟更令人感動咩~~
    [版主回覆03/13/2008 09:04:00]咁又係, 好過唔結呀

    回覆刪除
  9. 恭喜哂...會唔會找晴晴做花女呀?

    回覆刪除