2008年7月31日 星期四

十字繍 - THE DELI - 準備中

家政時曾買落一堆DMC線, 再加上繍DMC兔仔FREE CHART的16色, 仲有THE DELI的新加廿多隻色, 我已經有差不多90色啦!



係KIT SHOP買左ANCHOR-THE DELI 繍圖



前日畫左格仔, 可以開繍啦!



4 則留言:

  1. 繡前要做咁多工夫, 又要畫格仔, 好難
    [版主回覆08/19/2008 14:13:00]你做黏土都好難呀!
    我好鍾意你country doll 架
     

    回覆刪除
  2. 我是路過的, 得閑上來傾下cross stitch 吖!
    http:\\www.hkmomo.com
    [版主回覆08/19/2008 14:14:00]我有呀, 岩岩登記左啦, 不過未識upload 圖

    回覆刪除
  3. 我呢幾日先對十字繍感興趣, 所以上網睇下, 第一個就搵到你個 blog , 真係好有緣  
    想問下你平時去邊度買材料呢 , 係咪買一套還是自己配 線呢 ?
    我見你話要晝格仔 , 唔係有圖了咩 ? 我真係乜都唔識架
    [版主回覆08/19/2008 14:13:00]我係wanchai買架.. 不過我知仲有幾間樓上shop有架...
    我唔係買一套架, 因為我有好多隻色, d 圖係free download, 所以係自己配色架...
    我而家係公司, 要做野先啦... 你有咩唔明, 你再問我啦 (好似好叻咁tim 其實都係新手, 哈哈)

    回覆刪除
  4. 好呀, 唔該晒你呀 !!!

    回覆刪除