2009年1月26日 星期一

牛年快樂

結婚之後就即刻去左honeymoon, 番到香港就要大大大大大掃除... 點解? 因為間屋周圍都係袋, 結完婚之後的物資, HONEYMOON手信, 我搬過去的衫褲鞋, 仲有就係佢平時D野亂放.... 結果汁屋汁到年三十晚, 緊緊趕得到十二點前用柚葉沖埋個涼.... 真係好累呀! 我個眼圈大到跌左落黎呀! 所有相我都未得閒UPDATE, 連晴晴都無得出黎玩, 一副可憐樣

踏入十二時, 總算打理得七七八八, 去了附近的年宵市場逛了一會, 買左個大風車同年花  我唔識插花, 花了我半個小時用把花剪亂弄, 看, OK嗎?




派左第一封利是... 比我個晴晴BB




祝大家牛年快樂!

2 則留言:

  1. 白兔祝你今個牛年 精神爽利 萬事如意 身子健康 開開心心 ^m^

    回覆刪除
  2. 福運齊來、金銀滿屋

    回覆刪除