2009年1月26日 星期一

新婚真的快樂?

見其他blog友仔新婚都會同老公周圍去, 好enjoy婚後的一切.... 但係點解我好次... 感覺唔到他的投入.... 結左婚兩個星期啦, 佢未叫過我一聲"老婆" (等左好耐) 或者其他甜言蜜語   到目前為止聽得最多係叫我"粉腸"同"收聲"!  當日結婚的相佢又無問我拎黎睇, 比佢睇又叫我收起去, 好似怕比人知咁... 去honeymoon都唔係好sweet姐, 同平時無咩分別, 未就係多隻好鬆的婚介吧了!  同行還有兩pair人係新婚, 係車上面都有kiss kiss.... 我地.... 無呀! 

以前年三十到年初二都會去阿婆度食飯, 我同佢講一齊去, 佢又唔肯, 話有無比過時間佢去佢大嫂到.....咁好啦, 結左婚我跟你啦, 人地話初一去男家, 初二先回女家... 咁初二先上去啦..... 點知今日初一未又係屋企.... 佢仲話初二下午上佢大嫂到.... =.= 今日悶左一日 =.=

聽日初二, 出去派利是啦... 不過佢都無同我一齊入利是.... 話晒第一次, 點解會唔投入?? 

拎住袋利是準備入的我再一次問自己: 我似新婚嗎? 我快樂嗎?

沒有留言:

張貼留言