2009年2月2日 星期一

婚後的第一個工作天

由x'mas開始至農曆新年斷斷續續地放了成個月假 (中間只係番左四日工) 昨天年初八開工, 也都是我婚後第一個工作天.... 比多$4轉車趕那班特快村巴, 未到八點九就到左公司啦...開工第一個job就話今個fri deadline  無做成個月, 對於部電腦都有點陌生.... 公事對我來說一向都是放到最後, 成個下午隻job我無開過, 反而係draft左個菜單, 諗緊黎緊呢幾日食咩餸.... 終於等到放工啦, 落左車試下一個人走去新墟買餸, 點知原來七點就收晒啦, 無野好買... 走到裕記隔離間菜檔想話買薑, 個賣菜婆話我地買一舊少, 態度極之差!!!! 估唔到第一餐晚就咁, 我好憎佢, 不過我堅持要買齊材料, 我地去左百佳快快手手買埋去.....

回到家都八點啦, 我煮飯好慢架, 所以我係公司時已經plan好左個time, 如果唔係我絛得玩啦! 今次整左兩餸一湯: 蠔油菜心, 薑蒜雞翼及粟米湯.... 八點九啦, 完成, 有得食lu! 食完之後, 雖然我唔舒服, 但都快快手手幫晴晴bb換過籠底板同廁板, 掃埋個地, 沖埋個涼... 十一點啦! 終於可以繍花啦! 繍左幾行又到十二點啦, 本來想打一陣blog, 一打就一點半啦! 好累呀!!!!

1 則留言:

  1. 原來你係tm住的, 我婚前都係住tm, 所以回到家都7點幾....你仲要煮埋飯, 真係好忙呀
    [版主回覆02/04/2009 20:04:00]佢又伙話一定煮, 不過想屋企食所以試下

    回覆刪除