2009年4月24日 星期五

婚禮 - 成長片段

我曾經用過software整過picture slide, 表達的方式好簡單, 不外乎轉出轉入, 淡出淡入, 最多都係加多幾隻字... 想自己DIY整一個見得下人的, 所花的時間真不少, 所以都係比人整好d.

多數的人都會選由BB開始的成長照片, 但我覺得應該用最能表達兩人感情的生活照... 而旅行時所留下的一點一滴是最值得回味的... 第一年拍拖我們去了韓國漢城, 第二年去了馬來西亞, 之後再去過泰國曼谷及芭提雅, 杜拜, 澳門, 日本東京迪士尼, 中國上海, 韓國首爾滑雪, 南非開普敦好望角...  每一次的旅程都代表著我倆的轉變....

籌備婚禮的過程中, free左兩隻成長片刻. 其中純美新娘package提供左六種模式, 一係就一個背景不停出相, 太悶啦! 同我自己整無咩分別... 其他好似都係用卡通動畫, 但係無一個故事適合...  放棄這隻DVD最多都只退回一百元. 為了不與旅行相重複,  所以就選了所謂的成長照, 看一下出來的效果....  其實個效果不錯, 但始終沒有那種感覺, 加上到後來我發覺他選錯了一張相, 所以我決定BIG DAY當日一定不會播. (其實個效果都不差, 我都睇左好多次, 只係有張相唔岩)

另一隻free DVD就是由皇潮匯包辦的. 記得曾看過別人的片段, 雖然比較傳統, 沒有卡通, 但中間都會有婚介, love字眼... 所以我就決定用旅行相再加我最愛的love song, 至少我覺得總好過配一些豪無關連的卡通... 而這一隻DVD最後用作其中一個晚宴問答遊戲....

一隻又唔播, 另一隻又用作問答遊戲, 咁March-in前會播什麼片段呢? 因為之後上web找到一間台灣公司叫易雷希, 只要upload相同去銀行過數, 幾個工作天就可以download.... 開始的時候會有一段卡通片, 主角係跟我地兩個樣黎畫, 之後先會出相同歌....  整呢一隻碟時間好險, 一月二日先整相, 結婚前一天先download...  (雖然同左成二千元去整, 但係效果好好, 好多人都係第一次睇這種片段, 都好值呀!)


沒有留言:

張貼留言