2009年4月2日 星期四

婚禮 - MAKE-UP (1)

除了酒席難book之外, 化妝師都好難book架, 特別係有信譽, 富經驗的就更難.

第一次試妝是金都Angel Wong, 因為被櫥窗誇張頭飾吸引, 所以試一試, 順便看看哪一款造型適合自己... 單是貼雙眼皮膠紙都用上大半個小時, 上那又厚又白的粉又一個小時 (心想我有這麼多瘕痴嗎?), 胡亂set頭又一個小時, 結果... 我以為玩化妝舞會, 嚇死人啦! 弄了這麼久竟畫了個貓眼, 頭髮像在怒哮!

之後在wedding magzaine見到sumsum的ad, model的眼妝與自己平日化妝很似(當然我化妝技術只是皮毛), 半夜時試下send個e-mail約個時間試妝, 結果試妝當天, sumsum很熟練地用手塗了幾下eyeshadow, 哈哈, 已經很開心, 我同朋友仔打個眼色, 就是這種啦! 叮一聲的感覺!

可以睇番的之前試妝的相比較之下, big day個日靚好多呀! 呵呵!

3 則留言:

  1. Hi, 早晨啊.
    我BOLG而家暫時轉為私人,你ADD我為朋友,好嗎? 咁樣你可以繼續睇到我的BLOG及欣賞潮品. 謝謝支持.
    Fm: YaNyAn /SweetBabyMami

    回覆刪除
  2. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒

    回覆刪除