2009年3月24日 星期二

Be TOUGH

爸爸上星期六入院割盲腸. 本來個多小時的手術卻延長至三個小時. 原來開刀後發現小部份小腸和大腸都發炎至糜爛, 結果小手術變成大手術, 藥費由萬多元變成十幾萬. 在手術房外等了四個小時, 看見爸爸手術成功, 媽咪才展出笑容. 往後的幾天, 媽咪都差不多廿四小時陪著老伴, 直到今天爸爸已可以落床走動, 挨病了的她才回家休息.

婚後的生活與我憧憬的還有一段距離, 我感到孤獨無助, 曾多次想跑回娘家, 懷念以前與爸爸媽媽聊天的快樂時光. 我想告訴媽咪我不快樂. 但眼見媽咪又要陪伴爸爸, 又要抽空煲補品照顧虛弱的我, 我吸了一口氣, 把要說的話吞回肚子裡.

一個人的時候, 想起了從前與爸爸媽咪的歡笑聲, 我會流淚.
夜了看著枕邊人慨嘆仍叫我做"阿喂", 我會偷泣.

但無論生活變成怎樣也好, 我們都要 BE TOUGH!

3 則留言:


  1. 歡迎來小店看看,返左好多韓國新款式啊~
    快D黎睇下有冇岩心水喇~謝謝~

    回覆刪除
  2. 唔好唔開心, 得閒約朋友一齊出來放鬆下自己....

    回覆刪除
  3. 但願你爸爸身體健康喔! 你都要支持住自己比d信心佢快d康復^^~
    [版主回覆03/28/2009 02:15:00]星期一出院啦

    回覆刪除