2009年3月8日 星期日

婚禮 - 裙褂

一訂左酒席第一件租的衫就係裙褂啦! 聽人講話多數會去上海街個幾間租, 但我行過元朗鴻運試左三款褂, 由最普通開始試, 最後都係要左"水晶石榴水波" $1680!



4 則留言:

  1. 免費算命     八字合婚 1. 八字命盤 2. 流年分析 3. 大師批注 4. 八字合婚 5. 一周運勢 6. 心理測驗 7. 現代周公解夢

    回覆刪除
  2. Hi Hi~~~ Kitty just come and want to say "Hello & Happy Monday"

    回覆刪除
  3. 嘩... $1680 好貴呀, 唔怪得咁靚啦!!
    我0係上海街租咋, 中五福 (媽咪鍾意),
    好似 $550
    [版主回覆03/11/2009 11:22:00]價錢唔係問題, 最緊要媽咪鍾意, 你又著得開心呀!
    其實我無咩所謂, 所有衫試的時候都係媽咪, 阿妹同男朋友比意見...
    我都覺貴架, 不過係我男朋友同媽咪話最靚係呢件

    回覆刪除
  4. 你既裙掛look好得呀! 靚靚
    [版主回覆03/28/2009 02:16:00]係呀.. 原來著褂都可以好cute
    你都好靚靚呀

    回覆刪除