2009年3月7日 星期六

婚禮 - 花球篇

一開始時對花球的花種同形狀都沒有意見, 後來上esdlife知道要因應當時的天氣適合哪一種花, 而款式主要有拖尾或者係法式腳... 還有大日子時新娘子最好用真花同埋唔可以自己整花球, 唔好意頭架... 而影婚紗相用的時間則比較少, 用絲花的效果也不錯!

決定左大日子用真花, 影相用絲花之後, 就要想一下訂邊種花啦! 睇左十多廿款的相, 正所謂花多眼亂呀... 再仔細想了一會, 覺得何必咁麻煩, 用自己最愛的花 - 紅玫瑰花就ok啦! 不過我又唔想大日子同婚紗相用同一款式, 所以影相就用我最愛的紫色為主題啦!

跟住落黎就係去邊度訂啦? 上網search左幾個freelance的, 再比較一下感覺, 最後選擇了alicewedding, 第一次係mtr交收, 一手交貨一手交錢, 唔怕比左訂無左影! 加上同過alice傾電話感覺佢好有交帶, 好放心啦!

早兩個月前我就已經訂定agnes b花球啦, 煩少樣野, 佢地仲會比多5支比我做頭花


婚紗相用絲花花球@alicewedding






當日花球@agnes b









4 則留言:

  1. Agnes b 花球真係好靚呀,
    我都係訂佢, 不過我就係用紫色繡球花!!
    [版主回覆03/11/2009 11:19:00]不過唔知係未我個日凍, d 花去到夜晚就有d "燶"啦
     

    回覆刪除
  2. 我朋友11月結婚, 都係揀你呢款花球,
    佢到註冊0個陣, 已經開始有少少 "燶" 喇!!!
    可能呢款花球真係咁0架!!! 不過影唔到就算啦!!
     
    我個繡球花仲快死呀, 半日未到就謝哂喇,
    其實個 sales 都叫左我要俾多 d 水佢飲,
    但係你都知啦, 邊有咁多機會俾水佢喎,
    我一返到男家已經即刻俾佢飲水,
    但係佢都已經謝謝地喇!!
     

    回覆刪除
  3. Hey Connie =) Congrats to your wedding again!! you look really pretty and your eyes are bigger than Ching Ching's ^^
    [版主回覆03/16/2009 00:54:00]thx!
    之前病左好耐, miss左同你的gathering, 好彩到結婚個時好左好多

    回覆刪除
  4. 我都係訂o左 agnes b 花球呀,我想問下如果我BD前一日 pick up,要點處理佢令佢無咁快開花?係咪要放入雪櫃o架?  D花會唔會凍C o架?
    [版主回覆05/29/2009 15:02:00]我係前一日拎架, 因為我9點出門呀
    佢會叫你放入水養住先.... 不過到下午我個花球開始燶啦, 但係影出黎唔覺

    回覆刪除