2009年3月15日 星期日

婚禮 - 晚裝

至於晚裝方面, 我都係現代經典租, 睇相是比這條最愛的深紫吸引著, 雖然係最平的系列, 但卻令我一見鍾情, 最後因為我選左條貴的婚紗, Debbie free左呢條晚裝比我


另一條係fashion show到睇中, 前短後長, 想show下長腿, 呵呵! 不過最後都無要到, 因為都係紫色, 想試下其他colour



第三條hold左的晚裝係淺啡a-line款, 我到final時連試都無試, 所以無影到相...

跟住以下幾條都係我係衫架上先睇colour, 再睇最特別的就試上身....

第一條都係我最愛的紫色, 睇落去好似紙造, 不過都係第一次hold 個條靚d, 所以無要到



粉紅色唔係我杯茶, 但係個下身好靚, 好有公主feel, 不過佢地唔係咁鍾意v領, 所以無要到



呢一條著上身好fit呀! 想要條無咁大件敬茶用岩晒啦!



試多條紅色扮下成熟,  唔得呀! 好唔似我呀!



比佢隻銀色吸引住, 好有cyber feel, 加上玫瑰花, 岩晒我口味



其實呢條都唔差呀! 隻色好靚, 不過佢地唔鍾意高低胸, 都係公主型岩我性格d



起初hold起的只有婚紗同紫綠晚裝係我最愛, 好怕再試唔到岩自己的, final個日我又好彩憑自己眼光係衫架到行左個round就搵到, 仲要著上身都ok

席前同honey影相用



敬酒衫, 襯金器好靚呀!



席前同guest影相同送客





11 則留言:

  1. 嘩, 原來現代經典有咁多件紫色都咁靚,
    好開心喎, 我好鍾意紫色0架!!
    你試呢兩件深紫色都好靚, 好襯你呀!!
    見你著住件紅色直身, 就知你真係好瘦呀!!
    [版主回覆03/18/2009 00:22:00]唔算多紫色, 就係咁岩有呢幾條靚

    回覆刪除
  2. 現代經典租衫大約幾多錢?
    P.S你三套EG都好靚..........
    [版主回覆03/18/2009 00:27:00]好似差唔多一萬

    回覆刪除
  3. Hello 您好, 我都係搵現代經典影婚紗相&租禮服.  但係個 package 有d唔同呀, 我 join 左 C - Cadenza package $6,980 + 1 extra EG: Total $8,5XX (last year prices) for 7 套, 想問吓重有一個 E class 嗎?  因未有聽佢地提及過, 大約係幾多 $$$$ 一套?
    我 join 果時佢地話 Cadenza package 已經可以選 catwalk show 既衫, 依家好擔心又要加 $$$$ 去upgrade, 你大約加左幾多 $$$$?  而 M- Musette 唔係平過 C - Cadenza 嗎?  試衫可以影相? 因為我知佢地好嚴緊, 我上次去選攝影花球, 見到有人試衫影相, 佢地見到就出聲話唔可以影, 希望你比一d意見我啦, 我下月去試衫, Many thanks
    PS: 你著得好好睇, 由其係婚紗 & 裙掛
    [版主回覆03/23/2009 00:52:00]係呀, 最平係M-CLASS呀!
    Fashion Show 係多數C-CLASS, 不過有D靚婚紗唔係呢兩個CLASS, 要問佢先有, 無PRICE LIST架...
    我第一次試係唔比影, 係我FINAL個時先影黎睇下效果, 再FIRM要邊件...
    為左尊重人地設計, 我個時試左都無POST上黎, 等到完左個婚禮我先POST上黎

    回覆刪除
  4. Hello 您好, 我都係搵現代經典影婚紗相&租禮服.  但係個 package 有d唔同呀, 我 join 左 C - Cadenza package $6,980 + 1 extra EG: Total $8,5XX (last year prices) for 7 套, 想問吓重有一個 E class 嗎?  因未有聽佢地提及過, 大約係幾多 $$$$ 一套?
    我 join 果時佢地話 Cadenza package 已經可以選 catwalk show 既衫, 依家好擔心又要加 $$$$ 去upgrade, 你大約加左幾多 $$$$?  而 M- Musette 唔係平過 C - Cadenza 嗎?  試衫可以影相? 因為我知佢地好嚴緊, 我上次去選攝影花球, 見到有人試衫影相, 佢地見到就出聲話唔可以影, 希望你比一d意見我啦, 我下月去試衫, Many thanks
    PS: 你著得好好睇, 由其係婚紗 & 裙掛

    回覆刪除
  5. 我下月中係第一次試衫, 即係要 confirm 左邊幾條裙先可以影相
    不過唔緊要啦, 我想影來 match 番頭飾 & 化妝, 你頭飾&手飾係唔係幚佢租埋?  都好襯你d衫呀 ...
    你件婚紗係 model - 閻清著果件, 好靚~  等我問吓佢地 E Class 婚紗係點先, Thanks for your sharing
    [版主回覆03/24/2009 01:03:00]三個月前final confirm 先影相, 先再比化妝師match 頭飾架
    model著緊? 我唔知呀, 邊度有得睇呀? 我第一次試衫個時就hold左啦

    回覆刪除
  6. 好靓啊,好钟意啊,金色果套好正.
    [版主回覆03/25/2009 00:31:00]thx

    回覆刪除
  7. 銀色個條好正! 好襯你tim呀~
    [版主回覆03/28/2009 02:18:00]我比佢隻cyber feel吸引左, 自己係架上面拎落試... 哈哈

    回覆刪除
  8. 其中一條就係你套婚紗, 不過條帶唔同左, 唔該晒你
    http://www.modernclassic.com.hk/template?series=15&article=55

    回覆刪除
  9. 你D衫都好靚啊
    而且都好襯你~
    [版主回覆04/10/2009 17:33:00]多謝你呀!

    回覆刪除
  10. 你好呀!!
    我超喜歡你的銀色晚裝......你著得好young...好好睇呀!!
    [版主回覆07/20/2009 00:59:00]咁我都唔係好老姐... 哈哈哈....
    THX 呀! 我都係第一眼就看上它

    回覆刪除
  11. 你揀的晚裝都好靚呀!
    [版主回覆11/26/2009 23:30:00]thx 呀!
    最緊要自己LIKE, 著上去就會好問心架啦

    回覆刪除