2009年3月16日 星期一

婚禮 - 花車&花車公仔

對於花車我沒有多大的要求, 唯一想找的就是黑色!
起初見好多人都爭LONDON TAXI, 什麼紅色, 紫色, 我都覺得幾靚, 但係男朋友唔鍾意, 所以就放棄啦!

大日子前三個月係時候要找一找花車的資料啦! 有想過用勞斯萊斯, 但花錢在這裡又不是太值... 用自己新車, 難道新娘新郎做司機嗎? 婚宴後酒後駕駛? 最後都是簡簡單單, 平治同寶馬之選....上左esdlife, 找了幾個個體戶, 比較過價錢... 決定用Mr. Tsang 的BMW 523i! 我好鍾意呢部車, 因為我地兩個係車展都試坐過, 佢仲好想擁有它呢! Mr. Tsang佢好好人, 會suggest個rundown同邊一款van, 仲有計到最平... 架車仲包埋佈置, 到時比個公仔佢就得啦!

至於花車公仔, 好多人都以為我會用mickey mouse, 咁就大錯特錯啦! 想了又想, 用咩公仔好呢, 最好同兔仔有關啦! Petter Rabbit? 太貴啦, 又好似唔係太靚.... Miffy? 都唔錯, 但係要再去kwun tong搵人做衫....

有一日行過金都, 人群中離遠望到一對永遠都笑得好開心著住禮服的兔仔.... 我地立刻走上前, 個伯伯拎左落黎比我地睇, 原來是版Disney Ms Bunny, 入左電芯之後仲會跳架! 伯伯話前前後後入左幾對, 唔會再入啦! 我地睇緊個時有其他人都係旁邊望望下.... 我地即刻要左佢, 驚比人買左呀! 雖然對公仔無咩特別, 套禮服又唔係最靚, 不過一見到佢地笑到合不攏咀個樣我就好開心啦! 最緊要自己鍾意呀! 最少我到現在都未見過有人同我一樣呀! 連Mr. Tsang都話靚呀! 哈哈哈!





雖然並不是我想要的黑色加紅玫瑰襯底, 但最後這個效果我很喜歡呀!








6 則留言:

  1. 係喎, 呢對兔仔花車公仔,
    我又真係未見過其他人用喎....
     
    [版主回覆03/18/2009 13:50:00]所以覺得好特別, 好有代表性, 一睇到兔仔就知係我地

    回覆刪除
  2. 哩對兔花仔, 個樣一望就感覺好開心, 真係好啱做花車公仔~
    [版主回覆03/24/2009 01:04:00]係呀, 見到就跟住佢笑

    回覆刪除
  3. ~飾品批發,少量可批,有圖可用~53
    http://www.board.idv.tw/

    回覆刪除
  4. 我找緊租車資料呀...你方唔方便比你租車GE 資料我呀...麻煩哂你^^~

    回覆刪除
  5. 謝謝分享~ 
    [版主回覆03/24/2009 01:04:00]thx

    回覆刪除
  6. 你好, 我無意中去到你的blog!! 我十月結婚, 我都好想搵bunny啊, 因為我未來老公鍾意啊, 但搵左好耐都搵唔到, 唔想依傢仲有無呢? 你呢對買左幾多錢啊?
    [版主回覆04/28/2009 01:03:00]我上年4,5月買架, last  一對, 好似話唔會再入... 好似 $500, 正貨

    回覆刪除