2009年3月9日 星期一

婚禮 - 婚紗

上網見有些準新娘會好勤力走訪各大小婚紗店, 四出搜羅不同的婚紗晚裝相... 相比之下, 我好懶呀! 只係會展睇過一間好平, 好多網友都有租過, 二千多元就有六套衫, 但一上到鋪, 我地就覺得d衫好舊呀, 試都唔想試啦! `所以有時人地覺得好的都未必適合自己...

買了一本婚紗雜誌, 大多數是A-line款式, 但對於我來說未免有點兒成熟, 我都是比較喜歡公主feel, 大大件的... 再和男朋友看了一次會展fashion show, 雖然價錢是幾倍, 但還是大公司款式好些... join 現代經典影相時順便比deposit租埋衫, 到時試過幾件唔岩心水可以轉落影相用...

其實租衫有兩個plan, 最平是M-Class, 多少少款就係C-Class... 一開始Debbie(sales mgr)幾條M-Class的我睇, 都係d 好簡單的款, 我試都無試, 我想要裙尾多少少立體同花, 佢就比左C-Class我試, 但總是差少少... 後來我叫Debbie比條fashion show我試, 我一出黎我個妹就"嘩, 好靚呀" 當然靚啦, 唔係M-Class, 都唔係C-Class, 係再高一級, 無相睇的E-Class!

真係好靚, 好有宮廷feel...

之後Debbie再拎多一條比我睇, 有好多水晶, cute d架, 仲係粗吊帶 (是我想要的呢) 一著出黎, 我個妹又"嘩"啦, 閃爆呀!



後面條繩係用黎交叉整蝴蝶結, 拖尾好靚呀, 有晒釘工




到大日子前三個月Debiie再比多條E-Class我試, 有好大個玫瑰花, d 質感望落去好似紙造咁架!

到最後因為有一條的晚裝都係類似的立體, 所以無要到啦!






這條水晶婚紗ok嗎? 我好好好鍾意呀!







4 則留言:

  1. Hi Hi~~ Kitty just come and want to say "Hello & Happy Tuesday"

    回覆刪除
  2. 套婚紗好靚呀, 好有層次感, 好好睇呀!!
    原來個拖尾咁勁0架, 之前睇唔到添, 真係好靚呀!!
    原來你都鍾意粗吊帶呀? 我都係呀, 我仲好鍾意有個袖仔添呀!!
    不過結婚當日我就全部揀哂 low cut, 因為好似冇咁肥!!
    仲有冇其他晚裝相睇呀?
    [版主回覆03/11/2009 11:17:00]我整理緊晚裝的相, 下個post就係啦
    可惜個場細, 個拖尾無咩機會出黎

    回覆刪除
  3. 好靚呀~~你條婚紗~~我都鍾意水晶呀~~因為夠閃!!
    咁幾貴呀??? 個PACKAGE?快d post 埋d 晚裝黎睇啦!!!!
     
    [版主回覆03/18/2009 13:52:00]都有加左幾千元upgrade婚紗
    雖然貴, 但係我好鍾意呀!

    回覆刪除
  4. HELLO!!你好呀!!我都係join左現代經典既租衫服務!!
    我想問你呢d相係偷影定係個到都俾影架??
    我join左 m-class架!!唔知有咩款揀!!有得俾我影低可以睇到個比較麻!!^^
    [版主回覆04/28/2009 00:57:00]佢比我影架, 係最後一次confirm衫時就可以啦

    回覆刪除