2007年3月16日 星期五

突然的離開

正當我星期一那天好開心咁享受緊我的假期, 原來公司有一位同事突然離逝. 雖然我同佢唔係好熟, 對佢ge印象都好模糊, 但係當我知道le個消息之後都有一種失落的感覺... 點解會咁架, 佢應該同我差唔多大, 咁後生..唉....聽人講好似係本來星期一約好左同事一齊去個客到, 但係等唔到佢又聯絡唔到佢. 唯有打比佢女朋友, 佢女朋友就打比佢阿媽, 就上左佢屋企先發現佢死左啦...  我想像到佢女朋友, 阿媽個種傷痛...
曾經男朋友突然唔舒服, 好彩及時入左醫院, 做左手術先無事... 當佢係急診室個時, 我又唔知咩事, 好傷心, 我喊到無力企, 要蹲左地上, 失聲痛哭.... 我好怕le種預計唔到的事, 真係好怕... 會好遺憾... 我怕所有的承諾會付之一炬...... 唔知係個次之後的後遺症, 我唔放心佢一個人, 而家佢一個住我就更唔放心, 無時無刻都會打比佢, 我只不過係想確保佢無事... 我係咪好無聊 所以我都好憎搵唔到佢, 一係就話電話無電, 一係就話聽唔到!

1 則留言:

  1. 人嘅生命其實真係好脆弱, 是留是走, 都不是自己能夠決定, 所以珍惜現在擁有的最為要緊. 我也曾經經歷過一次大難, 差點連命仔都沒有喇, 所以現在有個心態, 就是每天都是額外賺回來的, 是上天給我一個再生的機會. 好好的過每一天, 便是對上天的報答. Connie 你不要過份憂心喇, 否則只會令你和他都過得辛苦, 亦不要把太多包袱往自己肩上放, 我們只是凡人, 不要像龜仙人般揹著龜殼走, 用平常心去面對事情, 才能令自己過得舒服, 輕省, 加油加油呀, 我和大小姐都會支持你的呀

    回覆刪除