2007年3月9日 星期五

粉嶺香薰園

我地公司有個policy就係遲到的都要比penalty, 好似我le d爛瞓一下唔為意都可以罰成幾百元一個月. 但係其實公司咁樣係犯法ge, 跟本就唔應該涉及到金錢, 早一排有個同事last day, 講開le 個policy 係犯法ge, 問過晒solicitor同工聯會都話係唔可以咁做. 我地同公司反映, 班所謂admin的人就話d錢唔係佢地自己袋係要黎做staff fund 咁話wor... 哈.. 咁就奇啦, 我係le間公司大大話話都做左過6年, 都貢獻左唔少, 我從來都未亨用le d 所謂ge staff welfare wor!   點知唔夠一個星期, 公司就出左memo話要le d 錢攪個activity, 大家聯誼下咁話wor... 就係登...登...登...登..."珠海一天遊"啦, 活動時間係由朝8晚6呀, 其中一餐仲包山水蒸豆腐!   結果未得個幾丁友贊成...   又過左一個星期...又有memo啦....
日期: 2007年3月3日(六)
時間: 下午兩點至六點
地點: 粉嶺香薰園
活動: BBQ
活動費用全包, 仲有$30 travel allowance(都唔夠我搭車, 孤寒得佢) ....臨出發前我都仲猶豫緊去唔去好, 因為我唔係咁想同班是非精一齊, 不過最後都去左, 同自己friend d 個班人玩.... 個日玩得好開心呀, 我同Toby兩個玩搖搖板, 笑到傻左...
係香薰園度有個薰衣草養殖場, 好靚架... 我同d friend 都影左好多相....


沒有留言:

張貼留言