2007年3月10日 星期六

我的COACH袋

今日同南南出左TST, 架巴士停正係間COACH對面, 就順便入去睇下個八達套. 個八達通套就無晒啦, 但係就睇中左呢個...  諗都唔使諗就買左啦... 南南比錢錢...YEAH

連張包裝紙都係印住COACH, 仲接到同個銀包一樣, 唔捨得搣爛tim



4 則留言:

  1. 咦?! 乜COACH 係名牌子嚟0架咩??? 乜我lee個大鄉里日日對住d名牌袋都唔知喎~    我上星期幫佢影貨時仲將兩個袋放咗落地下影tim呀~ 哈哈哈!!! 我淨係知一星期我起碼詛咒佢五次, 事關佢係我公司其中一個客, D貨勁煩lor~ 搞到我成日都要OT......

    回覆刪除
  2. COACH係日本No.1的名牌黎架, d架妹好buy =.=
    小琪你間公司係做袋架? 咁未同我男朋友同行, 不過佢就做另外幾隻名牌袋, 都係做到隻野咁, 殘晒唔靚仔啦=.= 而佢有個舊同事都轉左去另一間做COACH的, 唔知會唔會係你同事呢 >O< 聽佢講你地無discount買番自己d袋架wor, 所以我想拎個板都拎唔到...

    回覆刪除
  3. ha, staff 都無 discount架?

    回覆刪除
  4. 做廠就無discount, 做sales就唔知啦  我都好耐無買袋啦, 我又唔係話特別鍾意d貴袋, 都係個日咁岩行過見到岩心水先買... 最緊要自己鍾意同開心

    回覆刪除