2007年9月11日 星期二

恃肥凌瘦

唔好以為著得斯文, 係中環灣仔商業中心番工, 成個行政人員咁款, 都唔一定係好人! 有d人連最基本禮儀都無, 正所謂金玉其外, 敗絮其中, 一d修養都無, 尢其是上下班繁忙時間, 隨處可見! 男的無風度, 女的成個潑婦咁! 有時勞動階層仲有文化, 有禮貌過佢地呀!

點解我會突然間咁勞氣? 因為頭先呀, 係呀, 岩岩差唔多9點, 係新x基附近一條樓梯, 最多人趕住番工個時...平時行樓梯都係一邊落一邊上, 我慢慢行緊落去個時, 有個著住件淺啡色套裝的肥婆, 係大肥婆, 肥過我兩倍行緊上黎, 佢恃住自己肥, 仲撞開我, 撞到我疾走左兩步, 我回頭望先知原來跟住我行個d人都見到, 唔使講都知係佢唔岩啦, 我都費時出聲! 我今日靚靚, 我破口罵佢我未變左潑婦, 有失我身份呀!

所以有時唔係話個人著得有幾光鮮, 讀幾多書都無用, 連最基本的禮貌都無的話, 叫人點尊重你呀!

沒有留言:

張貼留言