2007年9月13日 星期四

Supernatural - Sams dealth

今日LUNCH心血來潮, 上左YOUTUBE, 係SEARCH度打左"SUPERNATURAL", 跟住就SEARCH到下面呢段片, 我連飯都食唔落呀, 呆左!  之後有個同事岩岩回頭問我仲咩眼紅紅, 我話: SAM 死左呀! 點解會咁呀?

SUPERNATURAL: 主要講述兩兄弟Sam(細佬) Dean(阿哥, 我好鍾意佢架) 足跡遍佈全美國, 負責追蹤和消滅吸血鬼, 調查靈異事件等經歷和故事...

而家TVB PEARL播緊第二季啦... 好好睇架... 係繼ROSWELL之後另一套我睇都到好好FEEL的劇



呢段都好好睇呀, 仲係用左我最愛Avril Lavigne的KEEP HOLDING ON, 正呀... 睇到我起疙瘩!


4 則留言:

  1. 吓......真係死咗? 我都有睇開ga!!

    回覆刪除
  2. HELLO~你好!我看見你有玩nds,我地係專門幫人設計,幫人整nds 盒,如果你有興趣整靚靚部NDS,可以到我地個BLOG睇下或E-MAIL給我地~謝謝

    回覆刪除