2007年11月26日 星期一

廸士尼會阿Jack

十月十三日星期六, 本來約好左Dagny十一點多係東涌線等, 但係因為我地兩個晚晚開ot, 太眼瞓啦, 又要化番個靚靚妝, 結果都係好似上次去海洋公園咁遲左一個鐘先到! 相隔兩年, 大致上廸士尼沒有什麼大轉變, 唯一不同的就係人少左, 玩巴斯光年同space mountain 都唔使點排隊, 食飯又唔使同人爭, 都幾方便, 哈哈!

睇完下午三點半巡遊之後, 我地就不斷在人群中穿插, 目標就係鬼屋啦. 排左都唔算太耐就到我地啦! "KNOCK! KNOCK!" 嘩! 好黑呀! 點解咩都睇唔到架? 呀! 嚇死我啦, 突然間會"樸"出黎, 條路行極都行唔完咁! 嚇夠之後就去左SHOPPING啦, 仲同左唔同CHARACTERS影相




呢個就係我地兩個晚餐啦, 玩到唔得閒食飯, 係車仔檔買左PIZZA就算啦!




Jack, Jack.... 好型仔呀! 雖然下著毛毛細雨, 但係一見到阿Jack, 就咩都唔理啦!

睇下晴晴都望實阿Jack呀!




夜晚的睡公主城堡好靚呀! 我好想住入去呀!






沒有留言:

張貼留言