2007年11月22日 星期四

同事的last day

今日有個account department的同事化左靚妝番黎, 我以為今日係佢牛一, 一問之下先知原來係因為我team有個同事last day, 所以著靚少少想同個同事影番張合照留念... 我聽完個reason之後覺得佢好respect人呀, 好cute呀! 但另一邊廂, 我個位last day的同事又好似無想過要影相留念...

咁既然係last day 咁我地team d 人未join埋一齊同佢食個lunch啦, 唔知係間餐廳太好食, 多人到不得了, 定係班同事用龜速的關係, 去到之後就算book左位都係要等, 等到一點五都係無大枱, 結果係分左兩張枱食, 雖然只係一行之隔, 但係last day個位同事可以係當唔識我地隔壁枱咁, 理都無理過我地, 只係顧住同隔離個friend傾.... 早知係咁我就自己食好過啦, 使鬼黎同你一齊等位... 佢真係好唔識做人呀!

點解我會咁大感受? 因為再上一次, 有個client送左盒西餅比我, 放左係佢個位度, 佢竟然走去派比第二team的人食, 剩番最後三件普通蛋卷先比我擇! 我話我唔食, 第一我只係食朱古力味, 第二我個職位係全team第二, 加上team leader 話左比你知盒餅係個client送比我的, 你無理由食剩先比我! 所以話佢真係好唔識做人呀!

沒有留言:

張貼留言