2007年12月11日 星期二

向南非出發 - 倒數3天

昨天開完茶會, 原來今次參加南非團的人數有37人呀  好耐未試過同咁多人一齊玩啦, 我有少少恐懼, 怕唔係好識點同人相處 到場的人不是太多, 但眨眼看三十多歲的人居多, 希望到時識到同年紀的後生仔一齊玩啦!

完左茶會, 我地兩個去左廟街逛, 用左$65買左個望遠鏡, 因為導遊話到時睇野生動物用得著喎, 希望係啦!

迷城 THE LOST CITY - 我對這個地方很著迷, 它給我一種既神秘又浪漫的感覺  希望今次的旅程會令我留下美麗回憶!

(我決定唔買FZ18啦, 問左個SALES哥哥, 用AUTO的話, 細機同大機係無分別架! 而家LAST一樣就係欠SD CARD啦, 我怕唔夠我影呀!)

2 則留言:

  1. 玩得開心啲, 盡情啲
    [版主回覆12/14/2007 00:09:00]THX

    回覆刪除
  2. 雖然我無得去, 但睇妳的相應該一樣咁開心~ take care... have a safe and fun trip and enjoy~
    [版主回覆12/14/2007 00:09:00]我一定會影多D相番黎架!

    回覆刪除