2007年12月5日 星期三

FACEBOOK

終於開左個FACEBOOK ACCOUNT 啦!

前一陣子, 有幾個朋友都不約而同問我有無facebook account, 本來我無咩興趣, 但係又想睇下朋友的生活照, 了解一下大家的近況, 於是乎我就走去嘗試登入註冊, 但總是跳出那個"sorry you are ineligible..."我畫面

經過多番嘗試, 我決定send個email比support team, 睇下有reply... 我一直以為會等三四個week先有reply, 點知即日就有專人回覆啦, 再加埋前前後後答下問題(for security purpose) 都唔使一個星期就開左個account比我啦! facebook果然有效率呀...

Thank you Stella !

沒有留言:

張貼留言