2008年11月18日 星期二

「拖」‧字訣

「我好忙呀, 唔好煩我, 要過左十一同十二月先得閒」

我聽完之後, 呆左! 我地個婚期雖然係出年, 但係唔好忘記係一月十日呀, 過左十二月先得閒, 餘下十日時間夠嗎? 訂得到嗎?

我聽完之後好擔心呀! 一早知自己十一月要開例會點解我一開始早d prepare 婚禮又唔肯?

  因為你一直都無理會過訂心水酒席係幾難, 結果我訂唔到 我到現在都仍說服自己場地唔係一個問題, 最緊要過程

 因為你太遲book花車, 我一早睇中的花車佈置已經唔接order  我唯有同自己講無所謂啦, 我慶幸自己一早訂左最愛的花球

    係十二月七日過大禮前, 而這一天亦都提醒左我地距離婚期唔夠一個月有好多野要confirm ~~ 我害怕  

 你還未connect printer, 我print唔到我design左logo係信封面

 無左printer, 我print唔到invitation card

 到時一隻dvd都無, 因為你一張相都無scan過就整壞desktop, 除左我迫你睇個一日, 你就無睇過相啦 (10/12 前點比呀? )

 我買唔到鞋, 買唔到項鍊 (行過一次半次咁大把)

 我訂唔到D90, miss左好多野 (上年又係因為太遲訂唔到機去南非, 好想用部好d 機影底我你仲有晴晴的每段時光)

 你都未汁好間屋, 我d野都唔知放邊

 變成最悶的婚禮, 無遊戲, 無野做

仲有........ 好多好多, 距離我dream wedding好似好遠.... 我降低自己要求, 呢樣又唔整, 個樣又算啦... 就快連個意義都好似無啦 (我一生人的願望~~~童話式婚禮)







3 則留言:

  1. 放鬆吓啦﹗有咩我可以手架?um﹒﹒﹒我都可以陪你買鞋同買項鍊架~~笑番先啦~~  得閒打比我傾吓啦~ relax
    [版主回覆11/25/2008 00:23:00]THX 呀!
    你都好忙下, 你又PREPARE成點呀?

    回覆刪除
  2. 男人係甘GA,懶懶閒,唔緊唔緊甘,要日催夜催,唯有自己跟緊D,我除左酒席係同男友訂,其他都係一腳踢呢
    [版主回覆11/25/2008 00:23:00]所以我覺得你好叻女呀

    回覆刪除
  3. 大家一齊努力啦,再唔係book野個陣call 埋d 朋友黎幫手r

    回覆刪除