2008年11月24日 星期一

忍唔住入帖先

星期六那天終於忍唔住拎晒D帖出黎預習左一次, 獨欠信封面未知點整好, 因為好似唔上色呀!

準備物資:

喜帖, 利是封, 直版$20, 餅咭 (美心, 聖安娜, 欠唐餅咭未買)....

原來都幾煩, 唔同人個PACKAGE都唔同, (男家少左餅咭) 睇黎我都要對住個GUEST LIST先再整啦!

攪左兩個鐘都係入左一打利是同摺好46張帖 (D 帖要打過D 蝴蝶結呀)




1 則留言:

  1. 恭喜晒呀~~好靚呀你~~~~~~~~ 希望你地以後都開心幸福!!

     

    好多謝你曾來過支持我呀~我終於完成了一個夢!我出書啦!!

     

    新書 < 口罩背後 > (天地圖書天馬文化)快將於各大書局有售!! (約兩星期後 ~ 日期待定!我會再給你通知呢!)

     

    希望不會令你失望!

     

    請多多支持~有空也給我宣傳一下啊!!  =P

     

    來~先看看封面吧~~

     

    http://hk.myblog.yahoo.com/hidden-identity

     

    小小匿名~

     

    回覆刪除