2008年12月9日 星期二

擬結婚通知書

12月2日放工就即刻趕去怡和辦理擬結婚通知書, 原來新郎係要宣誓, 之後大家再簽個名就完成手續, 只要十五日內無人反對這段婚事就可以如期進行... (照理都應該無人會反對, 我都無話比d ex_bf知我結婚, 喊屎佢地都似, keke)

 

律師仲比左份好簡單的run down比我地睇, 其中結婚誓詞係無得改, 只可以係後面加上承諾...



"我請在座各人見證, 我xxx願以你xxx為合法丈夫/妻子"



唔知點解當我知道當日我會讀出這段誓詞之後, 我就好緊張, 仲眼有熱淚, 好大感觸呀!



我感覺到婚姻代表著對對方的一種神聖的一生一世的承諾, 我需要好大的勇氣才可以讀出這段誓詞!

 

晚上南南帶左我去soho區食俄羅斯菜... um.... 味道都係一般... set dinner 個main course 仲細過碗湯.... 咁就百二... 唔抵食呀!

 

我期待著那一刻的來臨!

1 則留言:

  1. 我都有睇過人哋結婚份誓詞, Bubble爸仲問我要加D咩承諾tim~  
    聽日就影婚紗相喇, 不知不覺我竟然喺2個半月內輕咗13磅, 不過著起婚紗都係有D肥, 希望個攝影師哥哥幫手就吓位將我影瘦D啦~
    [版主回覆12/11/2008 09:05:00]咁快輕左13 lbs 呀! 你緊張得制呀? 不過其實所有女仔一著上婚紗都係最美的一刻
    遲下比d 相我睇下呀

    回覆刪除