2008年11月17日 星期一

Sofina@sogo

半年一次的 Sogo sales 又黎啦, 其實我一次都無去過, 同事 Ivy 約我星期五那天去走走, 看過sales list, 又好似幾吸引, 我還寫了張 shopping list....

11月14日星期五, 剛好趕完公司的DEADLINE, 準時六點走

第一站當然係去買Sofina, 新出個條line - beaute 好似幾好, 限量100sets $477 包化妝水加日霜, 再送一SET TRAVEL KIT... 我同IVY一人一SET, 我仲加多一支洗面同REPAIR PROGRAM




買滿$1680再送下面贈品, 有三片MASK, MEMORY WHITE, ABLANC MESSAGE再加多一SET TRAVEL KIT...




TRAVEL KIT 幾靚呀!




太多人的關係, 等左十幾二十分鐘先比到錢... 之後我地兩個寺左ITALTIAN TOMATO 食DINNER... 本來IVY陪我再上SOGO買衫架, 但係我突然間好唔舒服, 我都無心機行啦, 即刻走人... 好在我BOOK左星期六睇醫生, 今個星期三有REPORT睇啦, 希望我無事啦!

1 則留言:

  1. 又破財啦﹗
    乜Sofina好用咩,我未試過喎﹗

    回覆刪除