2006年8月23日 星期三

幸福的微笑

昨晚唔知喊左幾耐...瞓著左...都唔想再諗啦..今日隻眼有d腫...望住塊鏡..原來我已經好耐都無笑過啦...
以前我係一個成日都笑ge女仔...因為有人疼愛...身邊d同學都覺得我係一個幸福的人...
"幸福"好似開始遠離我..愈走愈遠...我感覺到"孤單"...我不想令自己傷心..我努力去安慰自己..找尋一個屬於自己的位置..希望做得更好....
想起前一陣子, 媽咪叫過唔好咁慳, 有時可以買件衫打扮一下, 哄下自己會開心d....而家諗諗下媽咪都講得無錯..我咁慳為咩le...有時都要為自己...攪到自己咁唔開心..爸爸又心痛...
我想我要為下自己...尋找番我遺失已久的"幸福的微笑".

沒有留言:

張貼留言