2006年8月24日 星期四

被遺棄的桂花糕

其實睇落都唔係好差姐..唔知點解我預左一人一件..放左成3日啦...但三番四請先推銷到一件...我盡量去整一d 岩大家口味ge甜品..想話帶d開心比身邊的人...但係...到最後都係自己一個食晒...
就好似我所做的每一件事都係為左家人同男朋友好...但有時佢地唔係好明我點諗..唔係咁體諒我...有d咩野唔開心都係自己一個躲埋床鋪裡面唔開心...我唔明白點解人地會唔領情...只不過係小小心意...我放左好多心機落去做架...  


7 則留言:

  1. 我鍾意桂花綠茶多d! 不過賣相幾得播,我好樂意幫你~ 你都識整好多野喎,你男友有福啦,俾著我男友佢就慘,我淨係識煮公仔麵喳!

    回覆刪除
  2. 我都好樂意幫你ga>v< 俾我食啦 你d甜品好靚 下次教下我整丫

    回覆刪除
  3. 好人係難做d嫁la, 既然都係一家人, 咪唔好計較咁多law, 有時阿Q精神都幾好

    回覆刪除
  4. 其實我都係第一次整..正式學甜品都係今年一月的事... 如果你地想知點整我都好樂意同你地分享架..唔好話教, 其實我都係初哥 ... 至於我男朋友.... ...好可惜...佢都唔鍾意食甜品ge...所以整左都係自娛..又或者帶番去公司同d朋友分享...本來我d cake 都係用6"...而家考慮緊買個4"就算啦...

    回覆刪除
  5. 我好想學呀, 難唔難ga? 有冇食譜分享下呀~

    回覆刪除
  6. Mandy... 一d都唔難整架... 桂花粉開水, 加糖, 加桂花, 再加洋菜粉放入雪櫃等佢凝固, 就食得架啦 =.=

    回覆刪除
  7. 唔好唔開心,慢慢嚟,或者開口同佢哋講,終有一日佢會明白,加油^^

    回覆刪除