2006年8月17日 星期四

Chocolate Concorde


岩岩上完堂..學整左le個蛋糕...我想學好耐啦...終於同埋個同事一齊報左名啦... 係君悅酒店 ge chocolate concorde... 好正好美味啦....


5 則留言:

  1. 中間有咩餡?CHOCO MOSS? 好味呀~

    回覆刪除
  2. 中間係朱古力蛋糕再加朱古力truffle cream...所以le 個cake都full of chocolate.. 我食完一件好快又忍唔住食多一件啦..
    不過唔知下次有無整得咁靚啦 :)

    回覆刪除
  3. 整蛋糕真係好開心架!我去過尖咀,不過果間好貴...

    回覆刪除
  4. 冬冬媽.. 我係wanchai間二德惠到學架..$250一堂...油麻地都有分店..你得閒上le 個website 睇下啦.. www.twinsco.com

    回覆刪除
  5. 我報咗名!朱古力蛋白脆蛋糕~~期待~~

    回覆刪除