2006年8月25日 星期五

討好別人

今日無論係番工或者係其他時間..我都好似做緊d討好人ge事...番工個時我要扮好人幫做得慢個d人趕埋個deadline..攪到自己成8點幾先番到屋企...平時我一定準時走人..到番到屋企...我明明想做ge事都唔敢做..又唔敢出聲話比人知我想要d咩...好似好介意人地點諗...為左討好身邊ge人而令到自己咁唔開心...以前ge我一定唔會咁...我好懷念以前ge生活同人和事...

4 則留言:

  1. ♥麥太( Candy )♥2006年8月25日 上午9:46

    有時自己想做咩野咪做咩野囉~放鬆下自己~

    回覆刪除
  2. 有時都唔需要下下討好別人而忽略自己感受,要學懂say'no'!唔係會屈到病架!

    回覆刪除
  3. 我都係覺得做番自己舒服d.. 唔想令自己唔開心... 會唔靚..老得快d..唔想迫自己成熟...適當ge時候"天真d"會無咁煩..無咁複雜...

    回覆刪除