2007年2月7日 星期三

LA ROCHELLE



近幾個月開始學下打扮同護膚, 想個人靚d, 自己睇落去都開心d. 上個月去韓國Skin Food, 一入去就一人一包Rice Mask sample, 反到黎香港試下用, 覺得都唔錯, 就開始上網search關於去角質, 搵下d 岩自己用的. 本來想去萬寧買O'slee peeling gel $59.5, 點知搵左好多間都無得賣, 上web睇話Angle有, 今日趁lunch就飯都唔食走左去睇, 點知原來係無左啦   結果我買左le支La Rochelle Paris的深層潔面啫喱(one-step express cleansing gel), 可以清除暗瘡, 黑斑, 黑頭, 毛孔粗大, 粉刺, 雀斑等等... 10ml $79, 130ml $790 (30% off $553), 250ml $1,975 (50% off $988)... 我揸住部計算機計左一輪, 250ml 係抵好多... 個sales仲送多支30ml比我, 值$237.... 返到公司, 比Fionn同July試,  正呀... d dirty 野走晒出黎... 我送左支細比Fionn 用, 等佢都靚靚...哈哈哈...到左六點幾, July打黎問我係咩brand name, 佢又去買支用....哈哈哈...我未叫佢唔使buy住, 你唔介意可以share用或者我地一齊buy, 我入左member有discount 有好野梗係要同至 friend分享

5 則留言:

  1. 我都用過依隻牌子有人蔘成份嘅  peeling, 不過就唔記得係咪你個隻, 都 ok o架, 記得勤力 d用喎, 唔好嘥咗佢嘛

    回覆刪除
  2. le隻唔係人參, 係蘆薈呀...我用左3次啦, 真係靚左dd... 哈哈

    回覆刪除
  3. 我咁岩SEARCH呢個BRAND~就去左你個BLOG~
    因為我去左ANGEL見工,見唔成,但識左個SALES係做批發果班SALES~唔係企係鋪頭果D~
    佢同我講呢隻真係好野~叫我搵下人團購~平D俾我,唔知你有冇興趣呢?佢話我知現貨有130ML>HKD500,55ML>HKD300,唔知你會唔會買呢?
    佢仲話如果買得多,佢仲可以俾個好D既PRICE我~
    岩既話EMAIL我哎~
    capri_yu@yahoo.com.hk

    回覆刪除

  4. LA ROCHELLE 呢個BAND 我有朋友係法國入貨 平好多 有興趣既! 請e-mail: boboggc@yahoo.com.hk

    回覆刪除

  5. LA ROCHELLE 呢個BAND 我有朋友係法國入貨 平好多 有興趣既! 請e-mail: boboggc@yahoo.com.hk   One-Step Express Cleansing Gel  (250ml HKD659) 

    回覆刪除