2007年2月8日 星期四

第n次求婚(完)

尋日走左去jewellery shop到睇鑽石介指, 原來d燈打落黎個下都幾靚, 見到有隻半cart的都賣過萬五, 咁佢用黎向我求婚個隻一cart介指未好貴lor! 有個friend仲話愈大粒代表佢ge誠意愈大...諗諗下..好似對上個次都係半cart咁上下, 今次仲黎個double tim... 個friend仲抵死話下次未2cart, 再下次未4cart? 哈, 比佢激死啦, 你咁鍾意比你啦! 唔通d阿豬阿狗拎住隻介指過黎就仆過去咩, 當我係咩呀 =.= 其實唔理佢拎住d咩黎求婚都好, 我都唔會感動架啦, 佢係我眼中都只不過係一個無關痛癢的閒人. 唉!算啦唔好再理佢啦!

講番尋日行jewellery shop, 我見到有個男人好認真咁擇緊介指, 我已經想像到個女仔收到之後會有咩反應, 個種心思我好欣賞. 其實大大話話都拍左十幾年拖又好似真係無咩邊一個情人節係我最難忘, 最值得回味的. 今年的情人節又唔知會係點過呢?

4 則留言:

  1. Bee Bee : Connie 姐姐, 不如我陪你過情人節, 飛咗媽媽我哋去拍拖吖    

    回覆刪除
  2. Bubble: Bee Bee乜你唔係約咗我咩? 你依家走去約Connie姐姐, 我嬲!!! Connie姐姐, 不如我叫媽咪介紹d高大威猛嘅跆拳道高手哥哥俾你識吖~

    回覆刪除
  3. 開心死我啦... 有Bee Bee 又有Bubble陪...唔知晴晴小姐會唔會吃醋 =.=


    高大威猛嘅跆拳道高手哥哥??? 係未真架??? 我要我要呀... (好喉急tim, 失禮失禮)

    回覆刪除
  4. Bee Bee : Bubble, 你咪鬼嬲喇, 我喇, 你啦, 同埋小琪同 Connie 姐姐, 一齊咪得囉, 咪鬼理我媽媽呀, 費事佢阻住兔哋去識男仔嘛, 你話係咪? 一係呢, 叫你媽媽是但介紹個哥哥俾佢識, 等佢無時間理兔哋都好呀, 唔該你喎.

    回覆刪除