2007年7月11日 星期三

§掛念§

我時不時都會好順口咁問「你有無掛住我呀?」唔知點解今日我就好掛住啦, 由朝到黑都好掛住, 好想見到「他」 不過見到又點呀? 應該話人地都唔知想唔想見到我!
今日好病呀, 個人好暈呀, 做唔到野, 連行路都無力, 好想有個人拖住我行呀
我想做的我又無能為力 (你地唔好迫我啦, 唔係我控制架), 唔想做的又迫到埋身(我會自己慢慢做, 唔好迫我), 好辛苦, 好唔開心, 好大壓力.... 這幾天我都失眠, 個人都無晒心機, 提唔起勁...

4 則留言:

  1. 嘗試將事情 "複雜簡單化", 即化煩為簡, 否則只會苦了自己, 別人亦愛莫能助. Bee 豬 : Connie 姐姐加油呀   

    回覆刪除
  2. 唔好俾咁大壓力自己啦, 晴晴知道會唔開心GAR...

    回覆刪除
  3. 多謝你地關心呀! 我會努力為自己找個平衡

    回覆刪除
  4. relax 小心身體, take care

    回覆刪除