2007年7月30日 星期一

KOSE雪肌精

星期六本來BOOK左RUBY TUESDAY, 點知下午起身個時, 南南話個胃好痛WOR行唔到, 咁惟有CANCEL啦... 原本我係諗住食飯之前行下D美容COUNTER拎下D SAMPLE... 等左五日先等到個WEEKEND, 當然唔好浪費, 我同南南食左個TEA就一個人行去市中心四圍行...
UM.... 行邊先好呢... 就睇左D護膚品先啦, 結果我行左卓越同SASA, 買左DIORSNOW CREAM同VERY VERY NIGHT SLEEPING PACK, 再係KOSE COUNTER買左PORE SERUM同MASK, 個BA仲比左3樣SAMPLE我試...好開心呀
之後我又係IZZUE.COM買左件外套係公司著, 我岩岩月頭個時搬左房, 個度就好似個雪櫃咁, 坐多陣都凍到我傻...
扮完靚當然係要醫下肚啦, 我又走左去SUPERMARKET行, 睇緊D紅酒個時, 有個員工(我諗係負責紅酒架)行過介紹左支法國紅酒比我飲, 細細支唔使$50  等我遲下有MOOD個時試下正唔正先
今日我好ENJOY呀!


沒有留言:

張貼留言