2007年7月26日 星期四

World Vision - 助養兒童

今日收到WORLD VISION封信, 我懷著興奮同緊張的心情打開, 因為我知道裡面會有我個女張相  嘻嘻... 其實係我幾年前助養架, 每個月用CREDIT CARD過$200, 就可以幫到個小朋友啦, 年年都會收到佢畫比我的咭, 好開心架... 我好鍾意小朋友... 所以我成日都好想再養多個...  人地話今年係金豬年, 我都好有衝動想生番個, 趁後生早D生會好D, 如果唔係過左三十歲會好多問題, 醫生都話我太瘦啦, 會好辛苦  所以我決定左如果過左三十歲我就唔會生BB啦, 我會去助養多幾個小朋友, 等佢地可以健健康康咁生活

3 則留言:

  1. 我都有助養gar, 不過就係柬埔寨的愛滋病孤兒.

    回覆刪除
  2. 除咗助養孤兒, 你仲可以領養多幾隻兔兔陪晴晴嘛~

    回覆刪除
  3. 我個女住係蒙古架, 好似係佢五歲開始就養佢啦, 都幾靚女架, 眼大大 >o<
    carol, 你有會唔會養多個呀?? 如果可以的話, 我都想一年一個
    小琪, 其實我搵多隻陪晴晴, 領養係first choice, 不過要等我得閒d 先可以有時間照顧多一隻, 甚至乎幾隻, 因為被世界遺棄的所有東西, 都會好孤寂, 我想分享我的愛比佢地, 關心下佢地...

    回覆刪除